سامسونگ گلکسی تب S۴ رسما معرفی شد

عصر کالا- روز گذشته سامسونگ از تبلت گلکسی تب S۴ رونمایی کرد.

سامسونگ گلکسی تب S۴ رسما معرفی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزراش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایران جیب، این تبلت از حالت DeX پشتیبانی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد گجت خود را به یک شبه کامپیوتر تبدیل کنند. از دیگر ویژگی‌های مهم این تبلت می‌توانیم به بهره‌گیری از صفحه‌نمایش 10.5 اینچی سوپر AMOLED و تراشه اسنپ‌دراگون 835 اشاره کنیم.

    کاربران بدون نیاز به داک، می‌توانند حالت DeX را فعال کنند. این یعنی در چنین حالتی اپلیکیشن‌ها مانند پنجره‌هایی که می‌توان اندازه و موقعیت آن‌ها را تغییر داد، اجرا می‌شوند. این تبلت همچنین از دو صفحه‌نمایش پشتیبانی می‌کند. به همین خاطر در حالت DeX، صفحه‌نمایش این تبلت و مانیتور دیگری که از طریق کابل HDMI به تبلت وصل شده، روشن می‌مانند.

    در مورد صفحه‌نمایش این تبلت باید بگوییم که اندازه آن 10.5 اینچ است و از نسبت تصویر 16:10 و رزولوشن 2560 در 1600 بهره می‌برد. این صفحه‌نمایش می‌تواند رنگ‌ها را به زیبایی نمایش دهد و در کنار اسپیکرهای چهارگانه، این تبلت در هنگام تماشای فیلم­ها تجربه‌ی لذت‌بخشی را برای کاربر رقم می‌زنند. این چهار اسپیکر توسط AKG تنظیم شده‌اند و از Dolby Atoms هم پشتیبانی می‌کنند.

    این تبلت مجهز به یک قلم S Pen نسبتا بزرگ است که طراحی بسیار زیبایی دارد. کاربران برای انواع و اقسام کارها می‌توانند از این قلم استفاده کنند. قلب تپنده گلکسی تب اس 4 تراشه اسنپ‌دراگون 835 که در کنار آن 4 گیگابایت حافظه رم تعبیه شده است. با توجه به اینکه بیشتر تبلت‌های اندرویدی از سخت‌افزارهای میان‌رده و حتی پایین‌رده بهره می‌برند، این تراشه می‌تواند منجر به شاخص‌تر شدن عملکرد این تبلت در مقایسه با دیگر تبلت‌های اندرویدی شود. همانطور که گفتیم از این تبلت می‌توان به عنوان یک شبه کامپیوتر استفاده کرد، به همین خاطر نرم‌افزارهای مایکروسافت Word، Excel و PowerPoint به‌صورت پیشفرض در این تبلت نصب شده‌اند.

    از دیگر مشخصات این گجت می‌توان به استفاده از اندروید 8.1 اوریو و بهره‌گیری از باتری 7300 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم. به گفته‌ی سامسونگ، باتری این تبلت می‌تواند انرژی لازم را برای پخش 16 ساعت ویدیو تامین کند. کاربران برای خرید این تبلت از بین مدل‌های LTE و وای‌فای می‌توانند دست به انتخاب بزنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر