رکوردشکنی فروش آمازون در روز پرایم

عصر کالا- فروشگاه اینترنتی آمازون در حراج ویژه‌ی روز پرایم، ۶۰ درصد فروش بیشتری در مقایسه با سال گذشته داشته و حتی از جمعه‌ی سیاه هم پرفروش‌تر بوده است.

رکوردشکنی فروش آمازون در روز پرایم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از زومیت ؛ آمازون در حراج سالانه‌ی روز پرایم (Prime Day) توانست با رشد 60 درصدی در مقایسه با سال گذشته، رکورد فروش جمعه‌ی سیاه و دوشنبه‌ی سایبری خود را بشکند.

    طبق اطلاعات منتشرشده، بلندگوی اکو دات با قیمت 35 دلار، پرفروش‌ترین کالای روز پرایم بوده است. این کالا 15 دلار تخفیف خورده بود. کالاهایی مثل گوشی وان‌پلاس 5 و باتری‌های قلمی هم در فهرست پرفروش‌ترین کالاهای روز پرایم قرار می‌گیرد. این اطلاعات نشان می‌دهد که در این روز، 50 هزار شارژر دیواری، 200 هزار لباس زنانه و 200 هزار لامپ، خریداری شده است. بیشترین دانلود از سرویس پرایم در این روز به کتاب Stillhouse Lake و بیشترین پخش آنلاین، به ترانه‌ی Something Just Like This تعلق گرفت.

    روز پرایم، یکی از حراج‌های بزرگ سالانه‌ی فروشگاه اینترنتی آمازون محسوب می‌شود؛ در این روز، 100 هزار کالا تخفیف می‌خورد. با اینکه اکثر کالاها در رده‌ی قیمتی 5 تا 10 دلار قرار دارند؛ اما همیشه تعدادی کالای ویژه هم در این حراج قرار می‌گیرند؛ برای مثال، امسال بلندگوی اکو با 50 درصد تخفیف برای فروش قرار داده شده بود.

    لازم به ذکر است که این تخفیف‌ها تنها برای افرادی که از سرویس آمازون پرایم استفاده می‌کنند، اعمال می‌شود. آمازون ادعا کرده است که تخفیف‌های ویژه در این روز، اکثر کاربران جدید را به سمت پرداخت 99 دلاری برای عضویت در سرویس پرایم سوق می‌دهند.

    نظر شما در مورد این حراج چیست؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر