آمازون برنامه پیام رسان موبایلی عرضه می‌کند

عصر کالا- با محبوب شدن روزافزون برنامه‌های پیام رسان موبایلی، شرکت آمازون هم به فکر افتاده که چنین برنامه‌ای را طراحی و عرضه کند.

آمازون برنامه پیام رسان موبایلی عرضه می‌کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از انگجت، اپل، گوگل، فیس بوک و غیره از جمله شرکت هایی هستند که پیام رسان های موبایلی آنها صدها میلیون نفر کاربر دارد. این پیام رسان ها به ابزار مهمی برای کسب درآمد هم مبدل شده اند و حالا آمازون نمی خواهد از رقبای خود عقب بیفتد.

    شرکت آمازون در سه سال اخیر با عرضه بلندگوهای هوشمند که فرامین صوتی انسان ها را درک می کنند، بازار پررونقی داشته و هیچ بعید نیست که پیام رسان خود را نیز به گونه ای طراحی کند که با این بلندگوها سازگاری داشته باشد.

    البته این شرکت تجارب ناموفقی در زمینه طراحی و تولید گوشی های هوشمند داشته و از این محصول شرکت مذکور چندان استقبال نشده است.

    گفته می شود پیام رسان آمازون با سیستم عامل های اندروید، iOS و رایانه های رومیزی سازگاری دارد و از قابلیت هایی مانند رمزگذاری، ارسال ویدئو و صدا، تبادل برچسب و ... برخوردار است. هنوز مشخص نیست که آیا می توان از این پیام رسان برای گپ گروهی استفاده کرد یا خیر. خود این شرکت شایعات طرح شده در این زمینه را رد یا تایید نکرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر