هندی‌ها با گوشی جدید به رقابت آمازون می‌روند

عصر کالا- شرکت هندی فلیپ‌کارت در تلاش است در رقابتی که آمازون در آن شکست خورده‌است، برنده شده و گوشی هوشمند خود را وارد بازار کند.

هندی‌ها با گوشی جدید به رقابت آمازون می‌روند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از همشهری آنلاین، بزرگترین خرده‌فروش آنلاین هندوستان امیدوار است اولین گوشی هوشمندش که بیلیون کپچر پلاس (Billion Capture+) نام دارد، به سرنوشت گوشی هوشمند فایر آمازون دچار نشود و بتواند در بازار درحال رشد گوشی‌های هوشمند جایی برای خود باز کند.

    طراحی این گوشی براساس تحلیل و بررسی نظر خریداران میلیون‌ها گوشی که در وب‌سایت فلیپ‌کارت به فروش رسیده انجام گرفته‌است. این شرکت برند "بیلیون" خود را اوایل سال جاری میلادی رونمایی کرد تا بتواند تولید محصولات طراحی‌شده متناسب با بازار محلی را آغاز کند.

    به گفته هریشیکش تیته، مدیر برند بیلیون، این گوشی جدید واقعا مخصوص بازار هند تولید شده‌است. کپچر پلاس گوشی اندرویدی است که در حجم‌های 32 و 64 هرکدام با قیمت‌های 170 و 200 دلار عرضه خواهند شد. این درحالی است که قیمت گوشی آی‌فون ایکس در هند 1400 دلار و قیمت گوشی جدید پیکسل2 گوگل در این کشور 900 دلار است.

    این گوشی بومی‌سازی شده برای گوشی‌های برند شیائومی چین که با قیمتی مشابه به فروش می‌رسند،‌به رقیبی سرسخت تبدیل خواهد شد. فروش این گوشی جدید از هفته آینده از وب‌سایت فلیپ‌کارت (Flipkart) آغاز می‌شود.

    آمازون گوشی فایر خود را که به سرعت نیز به دست فراموشی سپرده شد،‌سه سال پیش رونمایی کرد. این گوشی در ابتدا 200 دلار قیمت داشت اما بی‌توجهی شدید مشتریان به این محصول باعث شد آمازون قیمت آن را به 99 سنت برساند.

    اکنون هند پا جای پای آمازون گذاشته‌است تا با داشتن 300 میلیون کاربر گوشی موبایل،‌بخت خود را در بازار پررقابت این محصول، با حضور رقبای سرسختی مانند اپل،‌سامسونگ، شیائومی و هوآوی بیازماید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر