Echo Dot، پرفروش‌ترین محصول آمازون

عصر کالا- محصولات Alexa (الکسا) مورد پسند اکثریت مردم است و تاکنون مردم میلیون ها محصول الکسا را خریداری کرده اند. وقتی درباره الکسا صحبت می شود، احتمالا ذهن شما به سمت Echo (اکو) می رود، اکو یک اسپیکر بلند و استوانه ای است که توسط Amazon (آمازون) به بازار معرفی شده است.

Echo Dot، پرفروش‌ترین محصول آمازون
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از برترین ها، تا پیش از عرضه اسپیکر Echo Dot به بازار، Echo مهمترین محصول Alexa به شمار می آمد، اما اکنون Echo Dot جای آن را گرفته است.

    محصولات Alexa (الکسا) مورد پسند اکثریت مردم است و تاکنون مردم میلیون ها محصول الکسا را خریداری کرده اند. وقتی درباره الکسا صحبت می شود، احتمالا ذهن شما به سمت Echo (اکو) می رود، اکو یک اسپیکر بلند و استوانه ای است که توسط Amazon (آمازون) به بازار معرفی شده است.

    مهمترین محصول الکسا اکو نیست بلکه Echo Dot (اکودات) است که شبیه به توپ هاکی است. از زمانی که اکودات وارد بازار شده بیشترین فروش را در بین محصولات الکسا داشته است. همچنین این وسیله بیشترین میزان فروش را از بین محصولات آمازون در سال 2016 به خود اختصاص داده است، و شرکت اعلام کرده که اکودات مشهورترین گزینه در Prime Day آمازون است. Prime Day روزی است که قیمت محصولات آمازون پایین می آید. اکودات هنوز در میان محصولات الکسا بیشترین میزان فروش را دارد.

    اسپیکرهای هوشمند، ابزاری لوکس و سرگرم کننده هستند و جزء وسایل ضروری به شمار نمی آیند. قیمت اکو در صفحه گوگل 130 یا 180 دلار و در صفحه اصلی اپل 349 دلار است. اما اکودات بسیار ارزان تر است. اکودات وسیله جالب و بسیار کارآمدی است که قادر به پخش موزیک، تنظیم زمان، تعیین آب و هوا و دارای لیست خرید است و قیمت آن تنها 50 دلار است که این قیمت در Prime Day آمازون به 35 دلار هم می رسد.

    در ضمن، دات برای استفاده خانگی مناسب تر از هر اسپیکر هوشمند دیگری است. اسپیکرهای دیگر فضای زیادی را بر روی میز یا پیشخوان به خود اختصاص می دهند. دات به قدری کوچک است که به چشم نمی آید، کوچک بودن آن در قدرت تشخیص صدای آن خللی ایجاد نمی کند.

    شما می توانید یک دات را در آشپزخانه، دیگری را در اتاق خواب و یکی دیگر را پشت تلویزیون قرار دهید و قیمت هر سه تای این ها روی هم کمتر از قیمت یک اکو است. اسپیکرهای داخلی وضوح صدای چندان خوبی ندارند و تنها برای گوش دادن به پادکست ها مناسب هستند. اگر در جایی از خانه اسپیکر دارید، دات می تواند به آن متصل شود و صدای آن را واضح و صاف کند. همچنین می توان دات را با اسپیکر بلوتوث نیز جفت کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر