آمازون ،علی بابا را وسوسه کرد

شرکت علی‌بابا اسپیکری هوشمند مشابه آمازون اکو می‌سازد

عصر کالا- ورود شرکت آمازون، مشهورترین فروشگاه اینترنتی در جهان، به عرصه تولید گجت‌ها و موفقیت اسپیکر هوشمند این شرکت آمازون اکو، کمپانی‌های دیگر ازجمله علی‌بابا را نیز برای تولید گجت وسوسه کرده است.

شرکت علی‌بابا اسپیکری هوشمند مشابه آمازون اکو می‌سازد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از شهر خبر، طبق اخبار منتشرشده؛ علی‌بابا فروشگاه محبوب در جهان و چین قرار است به‌زودی به جرگه تولیدکنندگان دیوایس‌هایی مشابه آمازون اکو بپیوندد. این کمپانی که به آمازون چین مشهور است، در فکر تولید اسپیکر هوشمندی بوده تا گوی رقابت را از شرکت آمازون برباید. هرچند که شنیده‌ها حاکی از آن هستند که علی‌بابا قصد دارد اسپیکر هوشمندش را با تمرکز بر بازار چین تولید کند.

    اسپیکر آینده این شرکت به ویژگی‌هایی همچون بهره‌مندی از امکان خرید صوتی از Taobao و Tmall که هردو پلتفرم اختصاصی توزیع موسیقی این کمپانی هستند، مجهز خواهد بود. علی‌بابا درصورتی‌که رسما به عرصه تولید دیوایس‌ها وارد شود، قطعا یکی از مدعیان بازار و رقیب شرکت‌هایی همچون آمازون، گوگل، اپل و… خواهد بود.

    هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی از قیمت و مشخصات کامل‌تر این اسپیکر هوشمند منتشرنشده اما احتمال می‌رود که این کمپانی قدرتمند چینی هفته آینده اطلاعات کامل‌تری از این دیوایس منتشر کند. باید منتظر ماند و دید چینی‌ها چه برنامه‌ای برای حضور در بازار تولید گجت‌های هوشمند دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر