با هوش مصنوعی آمازون؛

فرمان بده تا موسیقی متناسب با فعالیت پخش شود

عصر کالا- برنامه هوش مصنوعی آمازون موسوم به الکسا که تا به حال تنها برای جستجوی موسیقی کاربرد داشت، پیشرفت چشمگیری داشته و از این پس موسیقی های متناسب با ۵۰۰ فعالیت را یافته و پخش می کند.

فرمان بده تا موسیقی متناسب با فعالیت پخش شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تک کرانچ، از این پس کاربران می توانند از ابزار مجهز به این برنامه مانند بلندگوی هوشمند اکو برای صدور فرامین صوتی و یافتن موسیقی های مناسب برای تمرکز، چرت زدن، دویدن، تمرینات متنوع ورزشی، آشپزی و ... استفاده کنند.

    خدمات یاد شده از طریق خدمات  Prime Musicآمازون و همین طور Amazon Music Unlimited  نیز در دسترس است، اما به طور ویژه برای بلندگوهای اکو طراحی شده است.

    پیش از این کاربران خدمات مختلف آمازون می توانستند برای یافتن موسیقی بر مبنای ژانر، حالت، تاریخ و حتی متن هر موسیقی از طریق صدور فرامین صوتی اقدام کنند. با ارائه این خدمات برنامه های موبایلی پخش موسیقی به حاشیه می روند، زیرا در مقایسه با این خدمات توانمندی های کمتری دارند.

    صدور فرامین صوتی ترکیبی نیز از این طریق ممکن است. به عنوان مثال، کاربران می توانند درخواست پخش موسیقی پاپی را مطرح کنند که مناسب خواب یا میز شام باشد.

    در مدت کوتاهی که از ارائه خدمات مذکور می گذرد، بیشترین درخواست برای پخش موسیقی های کاهش دهنده نگرانی و استرس ارسال شده است. این درخواست ها 27 درصد از کل درخواست های ارسالی را تشکیل می دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر