با فرمان شما؛

بلندگوی هوشمند آمازون خانه را خوشبو می کند

عصر کالا- تا به حال کاربران می توانستند از بلندگوی هوشمند آمازون برای صدور فرامین صوتی به منظور روشن و خاموش کردن چراغ و قفل کردن در استفاده کنند. اما حالا خوشبو کردن خانه هم از این طریق ممکن شده است.

بلندگوی هوشمند آمازون خانه را خوشبو می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از بیزینس اینسایدر، شرکت Prolitec اعلام کرده سیستم های عطری خود موسوم به Aera را با بلندگوهای اکوی آمازون سازگار کرده و از این پس می توان به طور صوتی آنها را مدیریت کرد.

    سیستم های Aera قادر به انتشار 8 رایحه متفاوت هستند که تنوع فراوانی دارند. کپسول های عطر نصب شده در این دستگاه های کوچک در 24 ساعت شبانه روز قابل استفاده هستند و هر یک به مدت 60 روز ذخیره کافی را در خود دارند.

    کاربران برای فعال کردن دستگاه های Aera از این پس می توانند آنها را با صداکردن روشن کنند. سپس رایحه خاصی را با فرمان صوتی انتخاب کرده و حتی سطح انتشار آن در هوا را به همین شکل مشخص کنند. برای دسترسی به این خدمات تنها کافیست به نسخه به روزشده برنامه موبایلی الکسا مراجعه شده و گزینه Aera skill در آن فعال شود.

    در دو سالی که از عرضه بلندگوهای هوشمند شرکت آمازون می گذرد بسیاری از شرکت های سازنده لوازم خانگی و تفریحی تلاش کرده اند، تولیدات خود را با آن هماهنگ کنند تا مدیریت و کنترل آنها با صدای انسان و بدون نیاز به فشردن دکمه یا دخالت دست ممکن شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر