سبکترین و نازکترین نمایشگر قابل حمل دنیا رونمایی شد

عصر کالا- سبکترین و نازکترین نمایشگر قابل حمل با تفکیک پذیری Full HD در جهان توسط کمپانی تایوانی در نمایشگاه فناوری «ایفا ۲۰۱۶» رونمایی شد.

سبکترین و نازکترین نمایشگر قابل حمل دنیا رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، 4 مدل نمایشگر جدید توسط شرکت تایوانی در نمایشگاه برلین (ایفا 2016) رونمایی شد. یکی از این مدلها، نمایشگری با ویژگی قابل حمل و با وزن 800 گرمی است.

    ایسوس در IFA 2016 از جدیدترین خلاقیتهای خود در زمینه نمایشگر کامپیوتری با ویژگیهای گیمینگ و سبک زندگی و با تمرکز بر فناوری صوتی انحصاری خود، رونمایی کرد.

    نمایشگر با پنل فوق عریض

    نمایشگر 34 اینچی خمیده Designo Curve MX34VQ با پنل فوق عریض QHD خود با خمیدگی 1800R، تصویری یکدست و بی نقص در صفحه نمایش پدید می آورد. نسبت تناسب 21:9 آن تجربه ای خاص از نمایشگرهای جدید به کاربر منتقل می کند. این نمایشگر از اسپیکرهای استریو 8 واتی که با فناوری SonicMaster مجهز شده اند استفاده می کند.

    نمایشگری با قابلیت 4K

    نمایشگر 27 اینچی Designo MX27UC با تفکیک پذیری 4K (3840*2160) مجهز به پنل IPS است و از طیف رنگ 100درصد sRGB و نور و درخشش تصویر و طراحی بدون قاب صفحه نمایش برخوردار است.

    ایسوس در این مدل نیز از فناوری صوتی انحصاری SonicMaster استفاده کرده است که اسپیکرهای 3 واتی MX27UC صدایی شفاف و با وضوح مناسب را با کمک کمپانی مشهور ICEpower®, Bang and Olufsen بهبود بخشیده است.

    این مدل از آخرین راهکارهای اتصال به سیستم بهره می برد و می تواند از یک پورت USB Type C، سیگنالهای تصویر و انرژی لازم برای روشن ماندن استفاده کند.

    نمایشگر 800 گرمی

    قابلیت جابجایی و وزن بسیار سبک 800 گرمی و با ضخامت تنها 6.5 میلیمتر، نمایشگر ZenScreen MB16AC را به یکی از خواستنی ترین نمایشگرهای پرتابل تبدیل کرده است.

    این نمایشگر 15.6 اینچی سبکترین و نازکترین نمایشگر قابل حمل با تفکیک پذیری Full HD در جهان است. ZenScreen MB16AC از یک پورت هیبریدی USB-C برای دریافت سیگنال تصویر و انرژی لازم جهت روشن ماندن استفاده می کند که با دستگاه هایی که هر کدام از پورت های USB نوع A یا C را داشته باشند، سازگار است. این نمایشگر دارای یک کیس یک میلیمتری هوشمند است که هم از نمایشگر محافظت می کند و هم امکان استفاده در دو حالت افقی و عمودی را برای آن مهیا می کند.

    نمایشگری مخصوص بازی

    نمایشگر مخصوص بازی ROG Swift PG258Q با پنل 24.5 اینچی خود از تفکیک پذیری Full HD برخوردار است که با نرخ تازه سازی 240 هرتزی ذاتی پنل، آن را به نمایشگری برای قهرمانان دنیای e-Sport تبدیل کرده است. نرخ پاسخگویی GTG این نمایشگر تنها 1 ثانیه است و با فناوری NVIDIA G-SYNC™ هیچ پرشی را در صحنه های مختلف از بازی پدیدار نمی کند. ظاهر این نمایشگر نیز با تم تیتانیوم- مسی پلاسمایی و نور پردازی چشمک زن نشان ROG، چهره ای خاص به آن بخشیده است. این نمایشگر مانند دیگر نمایشگرهای مخصوص بازی از فناوری های GamePlus  و GameVisual ایسوس بهره می برد تا گیمر بهترین تجربه از بازی را داشته باشد.

    به گزارش مهر، نمایشگاه «ایفا 2016» در شهر برلین آلمان در حال برگزاری است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر