معرفی نمایشگرهای حرفه‌ای Flip سامسونگ

عصر کالا- دنیای امروز با سرعت هرچه تمام تر در حال تغییر از آنالوگ به دیجیتال است و در نتیجه نحوه تعامل و همکاری افراد نیز دگرگون شده است.

معرفی نمایشگرهای حرفه‌ای Flip سامسونگ
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، کمپانی سامسونگ با توجه به این مساله نمایشگری به نام Flip را توسعه داده که امکان مشاهده، تغییر و تبادل اطلاعات بین افراد را در کوتاه ترین زمان فراهم می کند. در ادامه توجه شما را به متن بیانیه خبری این شرکت در رابطه با نمایشگر Flip جلب می کنیم.

    حضور در جلسه‌ها و نشست‌ها تقریبا یکی از برنامه‌های ثابت کارمندان و مدیران سازمان‌ها و شرکت‌هاست. همفکری جمعی کارمندان و مطرح شدن ایده‌های مختلف بسیاری از چالش‌های پیش‌روی سازمان‌ها را از سر راه آنها برمی‌دارد. اما گاهی اوقات دیده می‌شود که این نشست‌ها نه تنها سودی برای سازمان‌ها ندارد که در نهایت زمان زیادی از وقت کارمندان و مدیران شرکت را هم تلف کرده است.

    دلیل آن نبود ابزار مناسب است. چنین ابزاری تنها به میز و صندلی راحت و مناسب خلاصه نمی‌شود. برای داشتن جلسات اداری سازنده، پویا و مفید وجود ابزاری که کارمندان بر روی آن ایده‌ها خود را نمایش دهند یا به اشتراک بگذارند ضروری‌ترین نکته است.

    ابزاری که ما از آن صحبت می‌کنیم، در واقع نمایشگری حرفه‌ای است که به کمک پایه منعطف و چرخانی که دارد می‌توان آن را به راحتی یک تخته وایت‌برد در هر نقطه‌ای از دفاتر کوچک و بزرگ سازمان‌ها قرار داد و از قابلیت‌های کاربردی آن بهره‌مند شد.

    این نمایشگر با عنوان Flip محصول جدید شرکت سامسونگ الکترونیکس است. سامسونگ با پیشگامی در بازار جهانی نمایشگر و تلویزیون چند سالی است که مدل‌های متنوع و مختلفی از نمایشگرهای تجاری و اداری را تولید و عرضه می‌کند.

    Flip از نوع نمایشگرهای E-Board است که با صفحه نمایش تعاملی خود امکان نوشتن و طراحی را برای کاربران فراهم کرده‌اند.

    نمایشگر 55 اینچی Flip با رزولوشن اولترا ‌اچ‌دی (UHD)، اتصال سریع و راحت‌ به ابزارهای جانبی، داشتن قلم دیجیتالی کاربردی، پایه منعطف دستگاه و بسیاری از قابلیت‌های دیگر فضای تعاملی و سازنده‌ای را در جلسات اداری فراهم می‌کند.
    نمایشگر flip

    اشتراک ایده‌ها

    ایده‌ها وقتی روی کاغذ آمده و با دیگران به اشتراک گذاشته می‌شود پخته‌تر شده و شکلی عملی پیدا می‌کند. اعضای جلسه با استفاده از نمایشگر Flip و به کمک قلم دیجیتالی آن می‌توانند ایده‌های خود را به تصویر بکشند. این امکان وجود دارد تا به طور همزمان 4 نفر بر روی نمایشگر مطالبی را نوشته و طراحی کنند. برای پاک کردن موارد نوشته شده هم تنها کافیست انگشتان خود را بر روی شکل مورد نظر بکشید و دوباره شروع به نوشتن کنید. سطح صاف صفحه نمایش و انعطاف پایه نمایشگر تا 4.5 درجه عمودی موجب شده نوشتن روی سطح Flip به راحت‌ترین شکل ممکن صورت پذیرد.

    در برخی از دفاتر اداری و تجاری به دلیل ابعاد کوچک اتاق جلسه امکان حضور نمایشگرهای حرفه‌ای نیست و همین موضوع موجب می‌شود تا کارمندان از مزایای این ابزار نوین نمایشی بی‌بهره بمانند. نمایشگر Flip با وجود ابعاد 55 اینچی به گونه‌ای تنظیم شده که می‌توان از آن در حالت عمودی هم استفاده کرد و از قابلیت‌های آن در دو حالت افقی و عمودی بهره‌مند شد. این کار به کمک پایه منعطف نمایشگر راحت‌تر و کم‌دردسر انجام می‌شود.

    حذف کاغذها

    یکی از آشناترین تصاویر در زمان جلسات اداری تصویر میز اتاق است که انبوهی از کاغذ و دفتر آن را پوشانده است. مدیران و کارمندانی که با پوشه‌هایی پر از سند و مدرک به جلسات می‌آیند تا عملکرد و ایده‌های خود را نمایش دهند. این در حالی است که با یک اتصال ساده میان لپ‌تاپ یا موبایل افراد و نمایشگر موجود در اتاق جلسه می‌توان تمامی اطلاعات را در قالب‌های مختلف با سایرین به اشتراک گذاشت.

    در نمایشگرهای Flip سامسونگ ابزارهای جانبی مانند لپ‌تاپ، کامپیوترهای اداری، موبایل، تبلت و حافظه‌های USB به نمایشگر متصل می‌شوند و هر نوع سند و مدرکی در قالب‌ها و فرمت‌های مختلف ورد، پاورپوینت و اکسل بر روی صفحه نمایش چشم‌نواز UHD آن به تصویر در‌می‌آید.

     

    حفاظت از ایده‌ها

    سالیانه نشست‌های زیادی در اتاق جلسه ادارات برگزار می‌شود. در برخی از این نشست‌ها اطلاعات و بحث‌هایی مطرح می‌شود که بهتر است از چشم سایر بخش‌های سازمان یا باقی کارمندان و مدیران پنهان بماند. به همین دلیل در نمایشگر Flip می‌توان مدارک، اسناد، دست‌خط‌ها و نوشته‌های ذخیره شده را با قفل نمودن صفحه نمایش حفاظت کرد.

    همچنین به کمک قابلیت‌های نمایشگر Flip می‌توان اطلاعاتی مانند خلاصه بحث‌ها و ایده‌های مطرح شده و صورت جلسه کلی را پس از پایان  نشست از طریق ایمیل یا شبکه داخلی سازمان برای حاضران در جلسه ارسال کرد.

    نمایشگر Flip سامسونگ راهکار هوشمند سامسونگ برای شرکت‌هایی است که در جلسه‌ها و نشست‌های درون سازمانی خود به دنبال تعامل سازنده میان تیم‌ها و پیدا کردن ایده‌های بکر برای چالش‌های پیش‌روی خود هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر