صفحه نمایش دوم میزو پرو ۷ رنگی خواهد بود + تصاویر

عصر کالا: به تازگی تصاویر جدیدی از صفحه نمایش دوم میزو پرو ۷ (Meizu Pro ۷) منتشر شده که رنگی بودن آن را تایید می‌کنند. در این صورت باید منتظر یک نوآوری بزرگ از سوی میزو باشیم.

صفحه نمایش دوم میزو پرو ۷ رنگی خواهد بود + تصاویر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳:۰۰
  • صفحه نمایش دوم میزو پرو 7 رنگی خواهد بود + تصاویر
  • صفحه نمایش دوم میزو پرو 7 رنگی خواهد بود + تصاویر
  • صفحه نمایش دوم میزو پرو 7 رنگی خواهد بود + تصاویر
  • صفحه نمایش دوم میزو پرو 7 رنگی خواهد بود + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، بر اساس اطلاعات اخیر، امسال دو گوشی جدید از خانواده «پرو» با نام‌های پرو 7 و پرو 7 پلاس (Meizu Pro 7 Plus) عرضه خواهد شد. به علاوه، رسانه‌های مختلف در رابطه با وجود صفحه نمایش دوم در بخش پشتی و زیر دوربین دوگانه با یکدیگر هم‌عقیده هستند.
صفحه نمایش دوم میزو پرو 7 توانایی اجرای بازی را نیز دارد!

پیش از این اعلام شده بود صفحه نمایش دوم میزو پرو 7 با استفاده از فناوری جوهر الکترونیکی تولید می‌شود؛ در این صورت، نمایشگر دوم می‌توانست بسیاری از اطلاعات مفید و اعلانات مختلف را با مصرف مناسب باتری در اختیار کاربران قرار دهد. اما عکس های زنده و جدید این گوشی خلاف آن را نشان داده و از وجود یک نمایشگر کوچک رنگی و ال سی دی خبر دارند. البته این تمام موضوع نیست و به نظر، برنامه‌های جاه‌طلبانه‌ میزو تنها به یک صفحه نمایش رنگی محدود نمی‌شوند چرا که در یکی از این عکس‌ها، یک بازی در حال اجرا با سبک پک-من نیز دیده می‌شود.
اگرچه یک نمایشگر ال سی دی انجام کارهای بیشتری همچون ثبت تصاویر سلفی با استفاده از یک منظره یاب کوچک را امکان‌پذیر می‌کند، اما باید دید میزو چه راهکاری برای فشار اضافی روی باتری خواهد داشت. در تصویر زیر نیز 5 رنگ مختلف این گوشی جدید را می‌توان مشاهده کرد.

بنابر شایعات قبلی، میزو پرو 7 با صفحه نمایشی 5.2 اینچی و فول اچ دی تولید شده و نسخه بزرگ‌تر پلاس نیز به نمایشگری 5.5 اینچی تجهیز خواهد شد. به علاوه، تراشه هلیو ایکس 30 مسئویت مدیریت اطلاعات در این دو گوشی را بر عهده خواهد داشت. برای دوربین پشتی، سازندگان از دو سنسور 12 مگاپیکسلی سونی (IMX386 و IMX286) بهره می‌برند. برای دوربین جلویی هم از یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی استفاده شده است.
با اینکه میزان حافظه رم این گوشی ها هنوز مشخص نشده ، ولی انتظار می‌رود میزو پرو 7 با قیمت 408 تا 482 دلار برای نسخه‌های مختلف روانه بازار شود. میزو پرو 7 پلاس نیز احتمالا 482 تا 555 دلار قیمت‌گذاری خواهد شد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر