نمایشگر لمسی ۵۰.۵ اینچی به مگاتبلت تبدیل می شود

عصر کالا- مایکروسافت نمایشگر لمسی ۵۰.۵ اینچی ساخته که مجهز به ویندوز ۱۰ است. با قراردادن چهار نمایشگر می توان یک مگاتبلت ساخت.

نمایشگر لمسی ۵۰.۵ اینچی به مگاتبلت تبدیل می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, مایکروسافت از یک نمایشگر لمسی عظیم 50.5 اینچی به نام Surface Hub2 رونمایی کرده که قرار است جایگزین وایت برد شود. همچنین با اتصال  4 نمایشگر Surface Hub2 به یکدیگر می توان یک مگاتبلت ساخت.

    این نمایشگر عظیم مجهز به ویندوز 10 است و هرچند هنوز قیمت آن اعلام نشده، اما نسخه های پیشین آن به قیمت 22 هزاردلار فروخته می شدند. به هرحال قیمت نسخه جدید با توجه به وایت برد الکترونیک گوگل تعیین خواهد شد و احتمالا حدود 5 هزار دلار باشد.

    مایکروسافت اعلام کرده آزمایش این محصول را برای برخی مشتریان تجاری آزمایش می کند و از 2019 برای فروش عرضه می شود.

    به گفته پانوس پانای مدیر ارشد بخش محصولات مایکروسافت این نمایشگر لمسی عظیم به اعضای گروه هایی که از هم دور هستند کمک می کند تا راحت تر باهم همکاری کنند.

    او در این باره می گوید: باید دستگاهی مخصوص گروه ها و محیط های جدید ساخته شود تا به مردم کمک کند در محل کار، خانه یا هنگام سفر با یکدیگر همکاری کنند.

    به هرحالSurface Hub2 دارای نمایشگر 4K است و در آن از فناوری های جدید Microsoft Teams, Microsoft Whiteboard, Office 365, Windows 10 و ابر هوشمند مایکروسافت استفاده می شود.

    دوربین های 4Kکه همراه دستگاه می چرخند با بلندگوها یکپارچه شده اند و طیفی از میکروفون ها به همه اجازه می دهند تاخود را در اتاق جلسه احساس کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر