«میزو پرو ۷»یک صفحه نمایش کوچک در پشت بدنه خود دارد! + عکس

عصر کالا- بنا به آخرین اطلاعات منتشر شده، گوشی هوشمند جدید میزو با نام «میزو پرو ۷» (Meizu Pro ۷) مجهز به یک صفحه نمایش ثانویه رنگی در پشت بدنه خود خواهد بود که از قضا یکی از نقاط قوت آن نیز به حساب می‌آید.

«میزو پرو ۷»یک صفحه نمایش کوچک در پشت بدنه خود دارد! + عکس
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از دیجی رو، یکی از خواسته‌هایی که همواره ذهن کاربران گوشی‌های هوشمند را به خود مشغول کرده بود، امکان تهیه ساده عکس‌های سلفی به وسیله دوربین پشتی گوشی بود که به نظر می‌رسد با این ابتکار میزو بالاخره محقق شده است.

    صفحه نمایش کوچکی که در پشت بدنه «میزو پرو 7» تعبیه شده به شما این امکان را خواهد داد که به سادگی هر چه تمام و با تسلط کامل اقدام به سلفی گرفتن با دوربین پشتی گوشی نمایید. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در اواخر ماه جاری میلادی در دو نسخه «پرو 7» و «پرو 7 پلاس» راهی بازار چین شود.
    میزو پرو 7 دارای صفحه نمایشی 5.2 اینچی با وضوح تصویری 1080p در جلوی بدنه بوده و صفحه نمایش پشتی آن نیز اندازه‌ای 2 اینچی خواهد داشت. به احتمال زیاد چیپ پردازشی 10 هسته‌ای هلیو ایکس 20 از محصولات مدیاتک، وظیفه پردازش اطلاعات را در این محصول بر عهده خواهد داشت. این چیپ که با معماری 10 نانومتری تولید شده، یکی از قدرتمندترین چیپ‌های پردازشی گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر