جدیدترین نمایشگر واقعیت مجازی سامسونگ با ۳.۵ برابر پیکسل بیشتر معرفی شد

عصر کالا- نمایشگر واقعیت مجازی سامسونگ تعداد پیکسل‌های بیشتری داشته و همچنین تراکم پیکسلی آن به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. انتظار می‌رود این صفحه نمایش VR در هدست دیگر شرکت‌ها نیز استفاده شود.

جدیدترین نمایشگر واقعیت مجازی سامسونگ با ۳.۵ برابر پیکسل بیشتر معرفی شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از گجت؛ سامسونگ در کنفرانس Display Week 2017 که در انتهای ماه گذشته میلادی برگزار شد، بسیار خوش درخشید. بعد از نمایشگر ارتجاعی سامسونگ نوبت به ارائه محصولی برای دنیای واقعیت مجازی می‌رسد. نمایشگر واقعیت مجازی جدید ارائه شده توسط این شرکت در مقایسه با دیگر محصولات مشابه رزولوشن بسیار بالایی دارد، به طوری که تعداد پیکسل آن در یک محیط 3.5 اینچی 3 برابر از هدست‌های اکولوس و وایو بیشتر است.

    تراکم پیکسلی نمایشگر واقعیت مجازی سامسونگ دو برابر بیشتر از سایر محصولات است

    صفحه نمایش واقعیت مجازی نمایش داده شده در این رویداد دارای رزولوشن 2024 در 2200 پیکسل بوده و به همین دلیل تراکم پیکسلی آن به 858 پی‌پی‌آی افزایش پیدا کرده است. این تراکم پیکسلی را باید دو برابر مقدار موجود در دستگاه‌های کنونی دانست. به عنوان دیگر مشخصات نمایشگر VR سامسونگ باید به نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و میزان روشنایی 100 نیتس اشاره کرد. به لطف این مشخصات مشکل افرادی که بعد از استفاده از هدست سرگیجه می‌گیرند برطرف خواهد شد.هنوز مشخص نیست نمایشگر واقعیت مجازی سامسونگ در هدست‌های همین شرکت به کار رفته و یا به دیگر سازندگان این گجت‌های پوشیدنی فروخته خواهد شد. در حال حاضر سامسونگ وظیفه تامین صفحه نمایشگر برای هر دو هدست واقعیت مجازی اچ تی سی وایو و اکولوس ریفت را بر عهده دارد. در این دو هدست شاهد رزولوشن 1080 در 1200 پیکسل به ازای هر یک از چشم‌ها هستیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر