رونمایی از یک گوشی موبایل با نمایشگر بدون لبه

عصر کالا- براساس اخبار منتشر شده سونی تصمیم دارد در نمایشگاه IFA۲۰۱۷ از موبایلی با نمایشگر تمام صفحه و بدون لبه رونمایی کند.

رونمایی از یک گوشی موبایل با نمایشگر بدون لبه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اندروید آئوتوریتی، پس از آنکه اعلام شد شارپ نخستین تولید کننده موبایل با نمایشگر تمام صفحه و بدون لبه در بازار خواهد بود. اکنون اخباری مبنی بر تولید این نوع موبایل توسط سونی منتشر شده است.  طبق این اخبار سونی تلفن هوشمند خود را در نمایشگاه IFA2017 رونمایی خواهد کرد. البته با توجه به آنکه سونی اعلام کرده کنفرانس خبری خود را 31 آگوست (یک روز قبل از افتتاح نمایشگاه)  برگزار می کند، چنین خبری درست به نظر می رسد. 

    این در حالی است که شرکت JDI، تولید کننده صفحه نمایش، اخیرا اعلام کرده تولید انبوه صفحه نمایش  Full Active QHD را آغاز کرده است. با توجه به این نکته که JDI حاصل شراکت سونی، توشیبا و هیتاچی است، بنابراین احتمالا سونی از این نمایشگر در محصولات جدید خود استفاده خواهد کرد. 

    از سوی دیگر به نوشته  وب سایت Weibo دستگاه جدید سونی یک پنل ال سی دی 6 اینچی خواهد داشت. این مشخصه در موبایل LG G6 و تا حدودی در گلکسی S8 نیز مشاهده شده است.

    نمایشگاه IFA2017 در آلمان از یک تا 6 سپتامبر امسال برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر