سامسونگ اولین نمایشگر کاملا منعطف جهان را به نمایش می‌گذارد

عصر کالا- کمپانی سامسونگ در هفته‌ی جاری اولین نمایشگر کاملا منعطف اولد خود را در نمایشگاه SID ۲۰۱۷ به نمایش خواهد گذاشت.

سامسونگ اولین نمایشگر کاملا منعطف جهان را به نمایش می‌گذارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، سامسونگ دیسپلی روز دوشنبه اعلام کرد در نمایشگاه تکنولوژی آمریکا که در هفته‌ی جاری برگزار خواهد شد، از اولین صفحه‌نمایش بسط پذیر دنیا رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود این نمایشگر‌ها صنعت صفحه‌نمایش‌ را وارد عصری جدید کنند.

    بر اساس گزارش سامسونگ، نمایشگر‌های اولد بسط پذیر جدید بی‌نظیرند؛ چراکه امکان خم شدن در دو جهت دارند، این در حالی است که پنل‌های منعطف قبلی فقط از یک جهت امکان خم شدن داشتند.

    این نمایشگر جدید در SID 2017 به نمایش درخواهد آمد. نمایشگاه یادشده از سه‌شنبه تا پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی جاری و در شهر لس‌آنجلس برگزار می‌شود.

    ناظران صنعت گفته‌اند که نمایشگرهای بسط پذیر جدید سامسونگ نسبت به هر صفحه‌نمایش دیگری که تاکنون در بازار عرضه شده، نیازمند تکنولوژی بسیار پیچیده‌تری است و این نوع نمایشگرها در واقع می‌توانند به‌عنوان بخش اصلی تکنولوژی‌های منعطف مورد استفاده قرار گیرند.

    شرکت مذکور اعلام کرده است که با وارد آمدن فشار، این نمایشگر جدید تا 12 میلی‌متر بسط داده می‌شود و حتی در حالت خمیده، رزولوشن خود را حفظ می‌کند.

    سامسونگ دیسپلی تصمیم گرفته است مدل 9.1 اینچی نمایشگر منعطف جدید اولد خود را در معرض دید عموم قرار دهد. انتظار می‌رود این صفحه‌نمایش‌ها به‌طور گسترده‌ای در تکنولوژی‌های مرتبط با هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء مورد استفاده قرار گیرند.

    نظر شما در این مورد چیست؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر