کلاه کاسکت واقعیت مجازی برای موتورسیکلت سواران

عصر کالا- تولید کلاه کاسکت موتور سواری که قادر به نمایش اطلاعات محیطی برروی نمایشگر باشد، کار چندان ساده ای نیست، اما شرکت Nuviz HUD در تلاش برای تحقق این هدف است.

کلاه کاسکت واقعیت مجازی برای موتورسیکلت سواران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ویربل، کلاه کاسکت 700 دلاری این شرکت که فعلا نمونه اولیه آن تولید شده قادر به نمایش تصاویر بصری مجازی در برابر چشمان موتورسوار است، به گونه ای که وی تصور می کند این تصاویر در برابر چشم وی در هوا معلق هستند.

    نمایش لحظه به لحظه مسیر از طریق نقشه دیجیتال، ضبط تصاویر ویدئویی با دقت حداکثر 1080 پیکسل، عکاسی با دقت 8 مگاپیکسل از جمله مزایای این کلاه کاسکت واقعیت مجازی است.

    تصاویر تهیه شده از این طریق قابل ذخیره سازی بر روی یک کارت حافظه میکرو اس دی هستند و علاوه بر این می توان از کلاه کاسکت یاد شده برای اتصال به سرویس های پخش موسیقی انلاین مانند اسپاتیفای استفاده کرد.

    سخت افزار این کلاه کاسکت متشکل از یک پردازنده چهار هسته ای کوالکوم و تراشه جی پی اس برای ردگیری مسیر، حسگرهای شتاب سنج، ژیروسکوپ و ارتفاع سنج است. کلاه کاسکت یاد شده با بلوتوث و شبکه های WLAN هم سازگاری دارد و دارای باتری 3250 میلی آمپری است که انرژی لازم برای هشت ساعت استفاده از این کلاه کاسکت را فراهم می آورد.

    برنامه موبایلی همراه این کلاه کاسکت با iOS  و  Androidسازگاری داشته و برای دسترسی به برخی امکانات و تنظیمات قابل استفاده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر