نمایشگرهای آمولد سامسونگ در گوشی‌های بعدی شیائومی خودنمایی خواهند کرد

عصر کالا- با انتشار گزارش جدیدی مشخص شد که نمایشگرهای آمولد سامسونگ در گوشی‌های هوشمند بعدی شیائومی رخ نشان خواهند داد.

نمایشگرهای آمولد سامسونگ در گوشی‌های بعدی شیائومی خودنمایی خواهند کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، نمایشگرهای آمولد به تازگی مورد توجه بسیاری از کمپانی‌های سازنده گوشی‌های هوشمند قرار گرفته است.
    سامسونگ دیسپلی (Samsung Display) و ال جی دیسپلی (LG Display) در تلاش هستند تا برای نمایشگرهای آمولد خود مشتریان خوبی پیدا کنند و گویا در این رقابت، سامسونگ گوی سبقت را از رقیب هموطن خود ربوده است. کمپانی شیائومی برای تولید محصولات بعدی خود، به شرکت سامسونگ دیسپلی نمایشگرهای آمولد 6 اینچی سفارش داده است.
    گفته می‌شود که در ماه دسامبر یک میلیون از این نمایشگرها به شیائومی تحویل شده و سپس در ماه ژانویه 2.2 میلیون صفحه نمایش آمولد دیگر برای این شرکت، ارسال خواهد شد.
    این صحبت‌ها پس از آن که گفته می‌شد شیائومی سعی در تامین پنل‌های اولد قابل انعطاف 5.5 اینچی از ال جی را داشت، شنیده می‌شود، اما به نظر می‌رسد که قرارداد مابین ال جی و شیائومی چیزی حدود سه ماه پس از تاریخی که انتظار آن می‌رفت، انجام شود.
    شیائومی از این پنل با کیفیت فول اچ دی در گوشی می نوت 2 خود استفاده کرد و انتظار می‌رود که نسل جدید نمایشگرهای ال جی با کیفیت کواد اچ دی در گوشی‌های جدید سری نوت شیائومی مورد استفاده قرار گیرد. این موضوع را در نظر داشته باشید که در اینجا صحبت از نمایشگر قابل انعطاف به معنای آنست که گوشی‌های بعدی شیائومی دارای صفحه نمایشی با لبه‌های منحنی خواهد بود. در اینجا، منظور گوشی‌های قابل انعطاف نیست.
    در هر صورت سامسونگ، ده‌ها میلیون‌ از نمایشگرهای آمولد خود را برای آیفون 8 اپل آماده کرده است. گفته می‌شود که آیفون های 2018 اپل با صفحه نمایش‌های آمولد منحصر به فردی عرضه خواهند شد، هر چند که این گزارش‌ها هنوز در حد و اندازه یک شایعه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر