جی‌میل بریدگی نمایشگر آیفون ۱۰ را پوشش می‌دهد

عصر کالا- گوگل با انتشار نسخه جدید و به‌روزرسانی شده از برنامه پست الکترونیکی جی‌میل، به کاربران آیفون ۱۰ اعلام کرد که از این پس می‌توانند از برنامه همگام‌سازی شده جی‌میل با گوشی خود بهره ببرند.

جی‌میل بریدگی نمایشگر آیفون ۱۰ را پوشش می‌دهد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, از آنجا که گوگل همواره ثابت کرده است که قابلیت‌های مشابهی را برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS ارائه و توسعه می‌دهد، حالا تایید کرده است که با انتشار و دریافت نسخه به‌روزرسانی شده از برنامه پست الکترونیکی گوگل یا جی میل (Gmail)، کاربران گوشی آیفون 10 قادر خواهند بود پست الکترونیکی جی میل خود را به صورت تمام صفحه مشاهده و استفاده کنند.

    بسیاری از کاربران گوشی‌های آیفون 10 (ایکس) که گوشی‌هایشان دارای یک بریدگی کوچک در بالای صفحه نمایش موبایل موسوم به ناچ ( notch) است، از نصفه و نیمه نمایش دادن برنامه پست الکترونیکی جی‌میل بسیار ناراضی بودند و از گوگل درخواست کرده بودند که هرچه زودتر حاشیه‌های خالی و مشکی بالا و پایین صفحه در آیفون 10 را از بین ببرد.

    به عقیده آن‌ها، این حاشیه و نوارهای مشکی رنگ که در بالا و پایین صفحه نمایش آیفون 10 هنگام باز و اجرا کردن برنامه جی‌میل ظاهر می‌شوند، از لحاظ زیبایی شناسی اصلا مناسب و قابل قبول نیستند و باید در نسخه به‌روزرسانی بعدی جی‌میل برطرف شوند.

    حالا گوگل با انتشار نسخه آپدیت شده از برنامه پست الکترونیکی جی‌میل به کاربران آیفون 10 این نوید را داده است تا بتوانند از نسخه هماهنگ و همگام‌سازی شده جی‌میل با بریدگی بالای نمایشگر آیفون 10 بهره‌مند شوند. 

    کاربران آیفون 10 با مراجعه به فروشگاه آنلاین و اینترنتی اپ استور اپل قادر خواهند بود نسخه به‌روزرسانی 144 مگابایتی اپلیکیشن جی‌میل را دریافت کنند و از ظاهر پست الکترونیکی خود که از نمایشگر آیفون 10 پشتیبانی می‌کند و با آن هماهنگ شده است، لذت ببرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر