گوشی دو نمایشگره ۵۲۹ دلاری به بازار آمد

عصر کالا- یک شرکت چینی به نام نوبیا گوشی جدیدی به نام زد ۲۰ را با دو نمایشگر روانه بازار کرده است. این گوشی ۵۲۹ دلار قیمت گذاری شده است.

گوشی دو نمایشگره ۵۲۹ دلاری به بازار آمد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، در شرایطی که برخی شرکت های چینی سازنده گوشی مانند اوپو و وان پلاس تلاش دارند با افزودن دوربین های سلفی کشویی به تولیدات خود مشتری جلب کنند، نوبیای چینی استراتژی جدیدی را در پیش گرفته و یک نمایشگر اضافی 5.1 اینچی را به پشت نمایشگر اصلی افزوده است.

    در بالای این نمایشگر یک دوربین هم وجود دارد که گرفتن عکس های سلفی را ساده تر می کند. از این نمایشگر ثانوی می توان برای دسترسی راحت تر به اطلاعیه ها و پیام ها استفاده کرد. برای صرفه جویی در مصرف باتری حتی می توان نمایشگر اصلی را از کار انداخت و از این نمایشگر استفاده کرد.

    همچنین می توان دو برنامه متفاوت را بر روی دو نمایشگر یادشده اجرا کرد. گوشی یادشده مجهز به پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون 855 پلاس بوده و دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. باتری 4000 میلی آمپری، آداپتور 27 واتی،امکان شارژ کل باتری در 100 دقیقه و نمایشگر اصلی 6.42 اینچی با دقت 2340 در 1080 پیکسل از جمله دیگر امکانات این گوشی است. دوربین سه گانه 48، 16 و 8 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال سه برابر و ضبط ویدئو با دقت 8K هم برای گوشی مذکور پیش بینی شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر