انفجارهای نوت ۷ هم سامسونگ را پایین نکشید

سهم ۲۰ درصدی در بازار گوشی‌های هوشمند

عصر کالا- سامسونگ هنوز در بازار تولید گوشی های هوشمند رتبه اول را در اختیار دارد و این در حالی است که در ماه های اخیر انفجار مکرر باتری گوشی های نوت ۷ به اعتبار آن ضربه زده بود.

انفجارهای نوت ۷ هم سامسونگ را پایین نکشید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیلی تایمز، یافته های موسسه تحقیقاتی Strategy Analytics نشان می دهد در سه ماهه سوم سال 2016 سامسونگ 20 درصد از بازار گوشی های هوشمند را از آن خود کرده و رتبه اول را داراست.

    بعد از این شرکت اپل توانسته رتبه دوم را کسب کند. کارشناسان معتقدند تاثیر عملکرد نامطلوب گوشی نوت 7 بر سهم سامسونگ از بازار گوشی های هوشمند در ماههای آینده آشکار خواهد شد و در کوتاه مدت سهم سامسونگ از این بازار آسیبی نمی بیند.

    سامسونگ در سه ماهه سوم سال 2016 بیش از 75 میلیون گوشی هوشمند را در بازارهای جهانی فروخته است. تعداد کل گوشی های به فروش رفته طی این مدت بالغ بر 375 میلیون واحد بوده است. البته برآوردهای آی دی سی این دو رقم را به ترتیب 72 و 363 میلیون واحد گوشی نشان می دهد.

    Strategy Analytics رشد فروش گوشی های هوشمند طی این مدت را در مقایسه با سه ماهه سوم سال 2015 حدود شش درصد می داند. اما آی دی سی معتقد است این رقم تنها یک درصد بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر