گلکسی نوت ۸ در نمایشگاه IFA برلین رونمایی می شود

عصر کالا- به تازگی اخبار ضد و نقیضی درباره‌ی رونمایی از گلکسی نوت ۸ در نمایشگاه تجارت الکترونیک ۲۰۱۷ برلین (IFA) میان وبسایت‌های خبری منتشر شده است.

گلکسی نوت ۸ در نمایشگاه IFA برلین رونمایی می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از  کلیک، در سخنرانی کنفرانس مطبوعاتی در لیسبون، مدیر اجرایی IFA آقای  Jens Heithecker گفت نمایشگاه تجارت الکترونیک برلین که در ماه سپتامبر برگذار می‌شود بهترین مکان برای رونمایی از گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 است او با اشاره به این موضوع می خواهد که کمپانی سامسونگ به نمایشگاه تجارت الکترونیک دوباره بازگردد چرا که بعد از معرفی کمپانی سامسونگ از پروفایل‌های پیشرفته‌ی گوشی‌های نوت خود در ماه آگوست و انتقال مکان به شهر نیویورک، آقای Jens Heithecker خواستار بازگشت سامسونگ به نمایشگاه تجارت الکترونیک برلین شد. بین اولین گلکسی نوت تا گلکسی نوت 4، کمپانی سامسونگ تمامی رونمایی‌های خود از این گوشی‌ها را یک یا دو روز پیش از مراسم IFA انجام می‌داد

    آقای Heithecker همچنین می‌گوید کمپانی سامسونگ امسال در نمایشگاه تجارت الکترونیک برلین کنفرانس مطبوعاتی بزرگی را خواهد شد که این کنفرانس می‌تواند حاوی رونمایی یا پرده‌بردای از گلکسی نوت جدید، دستگاه ماشین لباسشویی جدید و یا نوع جدیدی از SmartTV‌های سامسونگ باشد.

    مدیر اجرایی نمایشگاه IFA 2017 برلین امیدوار است که سامسونگ فبلت گلکسی نوت 8 را در این رویداد رونمایی کند، چرا که این امر باعث می‌شود بازدیدکنندگان این نمایشگاه بالاتر برود. البته سامسونگ حضور با شکوه خود را در این نمایشگاه تایید کرده است ولی هنوز خبری از رونمایی گلکسی نوت 8 در این رویداد را نداده است. به احتمال زیاد این کمپانی کره‌ای تلویزیون‌های هوشمند و دیگر لوازم هوشمند خانگی خود را در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد و در معرض نمایش همگان قرار خواهد داد.

    این نمایشگاه از دهم شهریور ماه آغاز به کار می‌کند و به مدت 6 روز درب‌های خود را به روی بازدیدکنندگان باز می‌دارد. بسیاری از کارشناسان معتقدند که مرداد ماه (ماه اوت) زمان مناسبی برای رونمایی از محصول جدیدی نیست به دلیل اینکه بسیاری از مردم اروپا و دیگر مردم جهان در تعطیلات تابستانی به سر می‌برند.

    کارشناس معروف محصولات اپل و سامسونگ «آقای مینگ چی کو» درباره مشخصات این دستگاه ادعا کرده که گلکسی نوت 8 مجهز به دوربین دوگانه 12 و 13 مگاپیکسلی در پشت فبلت است و به احتمال زیاد دوربین دوگانه نیز در جلوی دستگاه نیز تعبیه خواهد شد. حدس زده می‌شود این فبلت دارای صفحه نمایش 6٫4 اینچ با رزولوشن +QHD، چیپ پردازشی اسنپدارگون 835 یا اگزینوس 8895 باشد.

    به هر حال باید تا رسیدن تابستان و ماه سپتامبر صبر کنیم و شاهد کنفرانس امسال شرکت سامسونگ باشیم. احتمالا معرفی نوت 8 بسیار پر سر و صدا و هیجان‌انگیز خواهد بود. گلکسی نوت 8 جایگزین گلکسی نوت 7 می‌شود، گوشی‌ای که سرنوشتی پیچیده و تلخی داشت و حال تقریبا اغلب هواداران گوشی‌های سری نوت منتظر معرفی یک مدل جدید از این سری‌اند. گفته می‌شود سامسونگ در ساخت نوت 8 حسگر اثر انگشت را زیر صفحه‌نمایش قرار خواهد داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر