سامسونگ گوشی هزار یورویی می سازد

عصر کالا- طبق گزارش ها گوشی جدید سامسونگ ضدآب و ضد گرد و غبار خواهد بود و احتمالا قیمت آن در بازار اروپا ۱۰۰۰ یورو خواهد بود.

سامسونگ گوشی هزار یورویی می سازد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایندپندنت، قرار است در 23 آگوست شرکت سامسونگ از نوت8 رونمایی کند. این درحالی است که نسخه پیشین آن (نوت7) مشکلات عمده ای داشت و در نهایت نیز برای آن فراخوان صادر شد.

    درهرحال  گزارش ها نشان می دهد نوت8 نمایشگری تمام صفحه خواهد داشت و دکمه خانه آن نیز مانند موبایل های S8  و S8+ است.

    از سوی دیگر پیش بینی می شود ابعاد نوت8 بسیار بزرگ باشد. طبق گزارش ها احتمالا این موبایل صفحه نمایشی 6.3 اینچی و خمیده داشته باشد. این درحالی است که آیفون 7 پلاس دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی است و نوت 7 نیز نمایشگری 5.7 اینچی داشت.

    همچنین موبایل دارای مجموعه ای از دکمه های میانبر است و کاربر می تواند به راحتی روی آن طراحی کند و بنویسد. پشت این دستگاه دو دوربین 12 مگاپیکسلی وجود دارد. دوربین جلو نیز 8 مگاپیکسل است.

    علاوه بر این موارد پیش بینی می شود ضد آب و گردوغبار نیز باشد. 

    این شرکت همچنین ادعا می کند امنیت باتری نوت8 نسبت به نمونه قبلی بسیار بهتر است اما هنوز هم نگرانی هایی درباره این مورد وجود دارد. به هرحال طبق گزارش ها در این موبایل از یک باتری 3300 میلی آمپری استفاده خواهد شد.

    این موبایل در رنگ های مشکی، آبی، خاکستری و طلای عرضه می شود و طبق گزارش ها قیمت آن در اروپا احتمالا هزار یورو خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر