گوشی‌های S۹ و S۹+سامسونگ مشمول رجیستری‌اند

عصر کالا- با توجه به اینکه هر دو گوشی جدید S۹ و S۹+سامسونگ که ۳ روز پیش رونمایی شده و در ایران پیش فروش می شوند مشمول رجیستری‌اند، خریداران بدانند این گوشی ها از هر طریقی غیر از مبادی رسمی وارد شوند مهلتی برای رجیستری ندارند.

گوشی‌های S۹ و S۹+سامسونگ مشمول رجیستری‌اند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از  فارس، دو مدل جدید گلکسی‌ S9 و S9+ از برند سامسونگ که 6 اسفند در کنگره جهانی موبایل 2018 رونمایی شده‌اند یک روز بعد در ایران مشمول رجیستری شدند.

    در حالی که مشمول شدن برند سامسونگ در طرح رجیستری به بعد از تعطیلات سال نو موکول شده بود در اقدامی با فوریت برای پایان دادن به شایبه‌ها و اثبات جدیت درباره همه برندها از جمله سامسونگ، این دو مدل قبل از ورود به کشور مشمول طرح شدند.

    اینکه به دلیل شرایط خاص، مدلی پیش از ورود به کشور مشمول طرح رجیستری شود پیش از این هم اتفاق افتاده است. تنها نکته قابل توجه این است که با توجه به اینکه در این صورت مانند سایر برندها مهلتی برای مشمول شدن در نظر گرفته نشده و پیش فروش این گوشی‌ها آغاز شده‌است خریداران این مدل ها باید دقت کنند که هر گوشی از مدل‌های S9 و S9+ به هر طریق غیر از مبادی قانونی و نمایندگی های رسمی که به ایران وارد شوند به محض ورود مشمول رجیستری خواهند شد و فعال نمی شوند.

    در نتیجه مانند سایر مدل ها این طور نیست که خریدار مهلتی برای فعال سازی داشته باشد.

    تصمیم مشمول رجیستری شدن مدل‌های تازه معرفی شده یک برند اگرچه ضرب الاجلی گرفته شد اما از طرفی هم خیال خریداران و هم سوء استفاده‌کنندگان را راحت می کند که هیچ راهی برای واردات غیرقانونی این گوشی ها نخواهد بود و از طرف دیگر هم روال قیمت‌های غیرواقعی در ورود نوبرانه‌ مدل ها به بازار را از بین می‌برد و گوشی‌ها از ابتدا با قیمت معقول تری در بازار عرضه می‌شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر