زمان عرضه آپدیت اندروید ۸ برای گوشی های سامسونگ مشخص شد

عصر کالا- عرضه آپدیت اندروید ۸ برای گوشی های سامسونگ مدتی‌ست آغاز شده است. حال طبق گزارش‌ها، انتظار کاربران سامسونگ برای دریافت اندروید ۸ اوریو به زودی پایان می‌یابد.

زمان عرضه آپدیت اندروید ۸ برای گوشی های سامسونگ مشخص شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، وب‌سایت سامسونگ در کشور ترکیه ضمن اعلام رسمی این خبر، تایید کرده که آپدیت اندروید 8 برای گوشی های سامسونگ تا اوایل سال 2018 میلادی عرضه می‌شود.

    در حال حاضر، هیچ جزییات دیگری همچون تاریخ دقیق انتشار آپدیت اندروید 8 برای گوشی های سامسونگ و یا نام اسمارت فون های گلکسی که به اندروید 8 اوریو (Android 8 Oreo) آپدیت می‌شوند در این گزارش ذکر نشده است. با این حال، انتظار می‌رود گوشی های پرچمدار گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8)، گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) نخستین گوشی های سامسونگ باشند که به جدیدترین نسخه اندروید مجهز خواهند شد. پیش از این نیز بروزرسانی خانواده گلکسی اس 7 (Galaxy S7) به اندروید اوریو تایید شده بود.

    اوایل سال جاری میلادی بود که سامسونگ اسمارت فون های پرچمدار خود را به اندروید 7 نوقا آپدیت کرد. حال به نظر می‌رسد با گذشت چند ماه از معرفی اندروید 8 اوریو توسط گوگل، کاربران سامسونگ باید باز هم منتظر آپدیت گوشی های خود به این نسخه از سیستم عامل اندروید باشند. این در حالی است که چند هفته‌ای از آپدیت گوشی های گوگل پیکسل به اندروید 8 گذشته است.

    گوشی های گلکسی سامسونگ به جای نسخه‌های بعدی نوقا، اندروید 8 اوریو را دریافت خواهند کرد.

    اندروید 8 اوریو جدیدترین نسخه از سیستم عامل موبایل ساخت گوگل است که مهمترین امکانات جدید آن را در زیر مشاهده می‌کنید:

        -نمایش تصویر در تصویر ویدیوها
        -نمایش نوتیفیکیشن‌ها در اندازه‌های متفاوت
        -قرارگرفتن نقطه بر رو آیکون اپلیکیشن‌هایی که نوتیفیکیشن جدید دریافت کرده‌اند
        -بهبود ایمنی و عملکرد گوشی

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر