طرح مفهومی گلکسی نوت ۸ با دوربین دوگانه و نمایشگر ۶.۴ اینچی

عصر کالا- سامسونگ امسال علاوه بر تغییرات در طراحی پرچمداران سری اس خود، اندازه های این گوشی ها را نسبت به نسل قبل تغییر داد تا با بزرگترین پرچمدار سری اس ۸ این کمپانی تاکنون، یعنی گلسی اس ۸ پلاس ۶.۲ اینچی مواجه شویم. این پرچمدار با چنین اندازه ی بزرگی این سوال را در ذهن ایجاد میکند که اندازه ی نمایشگر گلکسی نوت نسل بعد چقدر خواهد بود؟ چرا که همیشه پرچمداران سری نوت کمی از سری اس بزرگتر بوده اند در حالی که اکنون گلکسی اس ۸ پلاس بزرگتر از گلکسی نوت ۷ است.

طرح مفهومی گلکسی نوت ۸ با دوربین دوگانه و نمایشگر ۶.۴ اینچی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از سخت افزار ، چیزی که انتظار میرود این است که سامسونگ گلکسی نوت 8 را با اندازه ای بزرگ تر از همیشه معرفی کند تا این سنت به قوت خود باقی بماند.

    در حالی که هنوز تصاویر قابل استنادی از این دستگاه منتشر نشده است، اکنون طراحی به نام Benjamin Geskin خلاقیت به خرج داده است و اقدام به ساخت تصاویری مفهومی از گلکسی نوت 8 کرده است. این طراحی از آن جمله طراحی ها است که امکان به حقیقت پیوستن آن بسیار زیاد است چرا که نکات عجیب و غریبی در آن دیده نمیشود. با نگاهی به جلوی دستگاه در این تصاویر، متوجه شباهت زیاد آن به پنل جلویی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس میشویم. دکمه ی هوم در کار نیست و نسبت نمایشگر به بدنه بسیار بالاست.

    در این تصاویر، اندازه ی نمایشگر گلکسی نوت 8 معادل 6.4 اینچ تصور شده است که از رزولوشن 4K با فناوری Infinite Display با نسبت 18:9 برخوردار است. سنسور اثر انگشت این دستگاه در زیر صفحه نمایش در نظر گرفته شده است و در پشت آن دوربین دوگانه و همچنین اسپیکر های استریو قابل رویت است. چیزی که در این طراحی به نمایش گذاشته نشده، قلم S Pen است که شناسنامه ی سری نوت سامسونگ است. گلکسی نوت 8 احتمالا در زمانی از نیمه ی دوم سال 2017 معرفی و روانه ی بازار خواهد شد. قیمت این پرچمدار احتمالا کمی از گلکسی اس 8 پلاس گران تر خواهد بود. از آنجا که نسل پیشین این دستگاه کاری را از پیش نبرد، انتظارات از سامسونگ و گلکسی نوت 8 بسیار بالاست. بنابراین انتظار داریم نسل متفاوتی را از گلکسی نوت سامسونگ شاهد باشیم. نظر شما در مورد این طراحی مفهومی از گلکسی نوت 8 چیست؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر