اندروید ۷ برای گلکسی ۲۰۱۶A عرضه می شود

عصر کالا- اگر از جمله افرادی هستید که گوشی‌های گلکسی A۳، گلکسی A۵ و گلکسی A۷ سال ۲۰۱۶ را خریداری کرده‌اید یک خبر خوب برای‌تان داریم. براساس اطلاعات منتشر شده به‌روزرسان اندروید ۷٫۰ برای این گوشی‌ها در خرداد ماه عرضه خواهد شد.

اندروید ۷ برای گلکسی ۲۰۱۶A عرضه می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبریلعصرکالا» به نقل از دیجی کالا : اگر از جمله افرادی هستید که گوشی‌های گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 سال 2016 را خریداری کرده‌اید یک خبر خوب برای‌تان داریم. براساس اطلاعات منتشر شده به‌روزرسان اندروید 7٫0 برای این گوشی‌ها در خرداد ماه عرضه خواهد شد.

    اندروید 7 به‌زودی برای گلکسی A سال 2016 عرضه می‌شود

    البته بعید نیست که این تاریخ کمی با تاخیر مواجه شود. قبلا گفته شده بود که این بروزرسان در اواخر اردیبهشت ماه برای سری گلکسی A سال 2016 عرضه می‌شود و اکنون مشخص شده که این تاریخ تا خرداد ماه به تاخیر افتاده است.

    مدل‌های 2016 سری گلکسی A جزو محصولات میان‌رده‌ی خوب سامسونگ به حساب می‌آمدند که قابلیت‌های خوبی داشتند و حالا به اندروید 7 هم به‌روزرسانی می‌شوند. سامسونگ در سری سال 2017 این گوشی‌ها نیز ویژگی‌های بسیار خوبی قرار داده بود که از بین آن‌ها می‌توان به ضد آب بودن آن‌ها اشاره کرد.

    گوشی‌های سری A در طول سال گذشته و امسال با استقبال خوب کاربران مواجه شدند و برخی از ویژگی‌های یک محصول پرچم‌دار را هم در خودشان قرار داده‌اند.

    هنوز مشخص نیست که اندروید 7 چه ویژگی‌های جدیدی را به مدل‌های سال 2016 این گوشی‌ها اضافه می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر