آیا اندی رابین از فروش گوشی‌اش راضی نیست؟

تخفیف ۲۰۰ دلاری برای خریداران «اسنشال»

عصر کالا- اندی رابین، خالق اندروید، اولین گوشی هوشمندش را ماه مه گذشته با قیمت ۶۹۹ دلار عرضه کرد. البته ارسال این گوشی‌ها رسما از اواخر ماه اوت آغاز شد. از چند روز پیش هم شاهد بودیم که برخی فروشگاه‌‌های آنلاین برای فروش این محصول حدودا ۱۰۰ دلار تخفیف در نظر گرفتند. امروز هم کمپانی اسنشال کاهش قیمت ۲۰۰ دلاری اسنشال فون را رسما تایید کرد.

تخفیف ۲۰۰ دلاری برای خریداران «اسنشال»
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از جی اس ام، البته هنوز دلیل رسمی این تصمیم از سوی مقامات اسنشال اعلام نشده است. از طرفی این گوشی قرار بود اواخر ماه ژوئن و درحالی‌که پرچمداران اندکی در بازار موجود بودند، برای خریداران ارسال شود. سایر سازندگان محبوب توانستند در این فاصله پرچمدارانی ازجمله V30 ال‌جی، Galaxy Note 8 سامسونگ، آی‌فون 10 اپل، پیکسل 2 و پیکسل‌2 ایکس‌ال‌گوگل را معرفی و عرضه کنند. حالا اسنشال فون برای جلب رضایت کاربران مجبور شده است با رقیبان بیشتری دست‌وپنجه نرم کند. کارشناسان معتقدند تلاش برای افزایش فروش درواقع دلیل اصلی کاهش قیمت این گوشی است. این گوشی همچنین در آمریکا به‌صورت محدود عرضه شده است و تنها از سوی یک اپراتور ارائه می‌شود. همین موضوع ممکن است یکی از دلایل فروش ناموفق آن در آمریکا باشد.

    کمپانی اسنشال گفته است این اقدام برای کاهش شدید قیمت اولین گوشی هوشمندش درواقع یک کمپین تلویزیونی برای جلب توجه کاربران است. این کمپانی تلاش می‌کند اولین محصولش را با قیمت نازل عرضه کند تا عموم مردم بتوانند آن را تهیه کنند و اسنشال را هم بهتر بشناسند. شاید بپرسید تکلیف خریدارانی که قبلا این گوشی را با قیمت 699 دلار خریده بودند چه می‌شود؟ کمپانی اسنشال یک کد تخفیف 200 دلاری به نام «کد تخفیف دوستان و خانواده» به این افراد ارسال کرده است. خریداران می‌توانند دوربین 360 درجه یا یک گوشی دیگر را با استفاده از این کد در فروشگاه آنلاین اسنشال تهیه کنند. این افراد باید اطلاعات شخصی و خریدشان را تا قبل از 15 نوامبر در وب‌سایت اسنشال وارد کنند تا کد تخفیف 200 دلاری برای آنها ارسال شود.

    این کد تخفیف در حال حاضر فقط در آمریکا فعال شده و برای خرید اسنشال فون در هر دو رنگ مشکی و سفید قابل استفاده است. انتظار می‌رود کمپانی اسنشال به‌زودی برای اجرای تخفیف 200 دلاری در کانادا و سایر کشورها هم اقدام کند. گوشی اسنشال فون صفحه نمایش 71/ 5 اینچی با نسبت تصویر جالب و نامتعارف 19:10 دارد و به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835، 4 گیگابایت رم و باتری با ظرفیت 3040 میلی‌آمپر مجهز شده است. این گوشی 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد و دوربین اصلی با لنز دوگانه 13 مگاپیکسلی و گشودگی 85/ 1 هم در پنل پشتی آن تعبیه شده است. در این پنل همچنین چند پین طراحی شده تا اتصال گوشی را به ماژول دوربین 360 درجه و سایر ماژول‌هایی که قرار است در آینده معرفی شوند، میسر کند. یک حسگر 8 مگاپیکسلی سلفی هم با گشودگی 2/ 2 در پنل جلو طراحی شده است. فریم این گوشی از جنس تیتانیوم ساخته شده اما روکش آن سرامیکی است و زیبایی ظاهری آن را دوچندان می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر