آتش‌ گرفتن گوشی‌های سری اِس بر اثر آسیب خارجی بوده است

عصر کالا- شرکت سامسونگ پس از آتش‌سوزی و انفجار گوشی‌های نوت ۷ خود اکنون به کاربران اطمینان داده که گوشی‌های گلکسی S۷ و گلکسی S۷ اِج این شرکت ایمن بوده و دیگر آتش‌سوزی در کار نخواهد بود.

آتش‌ گرفتن گوشی‌های سری اِس بر اثر آسیب خارجی بوده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از سایتک، این اقدام سامسونگ احتمالا برای مطمئن ساختن مشتریان از این است که ناکامی گوشی نوت 7 در گوشی‌های جدید این شرکت تکرار نشده و اینکه خانواده گلکسی S7 باتری‌های معیوب ندارند.

    بسیاری از مشتریان این شرکت پس از شکست مفتضحانه آن در تلفن همراه نوت 7 و جمع‌آوری این گوشی‌ها از بازار، اطمینان سابق را به محصولات سامسونگ نداشته و فروش دستگاه‌های جدید کم‌رونق بوده است. از این رو این شرکت به انتشار این بیانیه پرداخته است.

    در این بیانیه، سامسونگ به چند واقعه آتش‌سوزی در گوشی‌های گلکسی S7 و S7 اِج اقرار کرده، اما دلیل آن را آسیب خارجی به دستگاه عنوان کرده است.

    در این بیانیه آمده است: سامسونگ بر کیفیت و مطمئن بودن خانواده گلکسی S7 تاکید دارد. هیچ مورد تایید شده‌ای از مشکل داخلی باتری‌ در این دستگاهها در میان بیش از 10 میلیون گوشی مورد استفاده مشتریان آمریکا گزارش نشده، اما گزارش‌هایی در مورد آسیب‌های شدید خارجی دریافت شده است.

    همچنین این شرکت اظهار کرده که تا پیش از دریافت گزارش آتش‌سوزی و آزمایش دستگاه نمی‌توان دلیل اصلی را تعیین کرد.

    در یکی از گزارشهای آتش‌سوزی، گوشی گلکسی S7 یک مرد در جیب وی آتش گرفت و باعث آتش‌سوزی درجه دو در دست و سوختگی درجه سه در مچ دستش شد. گزارش دیگر شامل آتش‌گرفتن یک گوشی گلکسی S7 اِج در حال شارژ بود که به جای گوشی نوت 7 آتش گرفته،‌ به صاحب نگون بخت آن داده شده بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر