اسکرین شات های تازه از نوت ۷ بازسازی شده و تغییرات اندک در پیکره بندی آن

عصر کالا- همانطور که قبلا خواندید فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ پیشتر مجوز رگولاتوری وای فای را دریافت کرد و بعد از آن نیز قیمت تمام شده اش در کره جنوبی مشخص گردید.

اسکرین شات های تازه از نوت ۷ بازسازی شده و تغییرات اندک در پیکره بندی آن
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ نوت 7 بازسازی شده ظاهرا مجوز FCC را هم دریافت کرده که این یعنی شهروندان آمریکایی احتمالا می توانند موبایل مورد بحث را به زودی در کشور خود خریداری نمایند.

    امروز اما عکس های جدیدی از آخرین عضو خانواده نوت سامسونگ به دست آمده که نشان می دهند Galaxy Note 7R به یک باتری 3200 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که ظرفیت آن 8.6 درصد از باتری اورجینال 3500 میلی آمپر ساعتی اش کمتر است.

    نکته دیگری که می توان از این تصاویر تشخیص داد، اندروید 7.0 است که به احتمال زیاد از پیش روی موبایل مورد بحث نصب خواهد شد. اگر خاطرتان باشد نسخه اصلی نوت 7، از اندروید 6.0.1 بهره می گرفت.

    غیر از باتری جدید و بیلد تازه اندروید، مابقی امکانات و ویژگی های این موبایل همچون نسخه اصلی اش هستند. از جمله این امکانات می توان به گوریلا گلس 5 اشاره نمود که وظیفه محافظت از نمایشگر سوپر آمولد 5.7 اینچی آن با رزلوشن 1440 در 2560 پیکسلی اش را بر عهده دارد.

    حافظه داخلی این موبایل 64 گیگابایت است و تامین امنیت آن نیز به یک حسگر اثرانگشت بسیار دقیق محول شده که درست در داخل دکمه هومش قرار دارد.

    گلکسی نوت 7 همانطور که احتمالا به خاطر دارید گواهی IP68 را هم داشت که آن را در برابر گرد و غبار مقاوم می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر