بلوای سامسونگ نت ۷ در آسمان

عصر کالا- تصمیم یک مسافر برای انتخاب نام سامسونگ گلکسی نت ۷-۱۰۹۷ هات‌اسپات وای‌فای گوشی‌اش در آسمان بلوا به پا کرد.

بلوای سامسونگ نت ۷ در آسمان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از همشهری آنلاین، پس از آنکه سامسونگ گزارش‌ها مبنی بر منفجر شدن باتری لیتیومی گوشی‌های نت 7 خود را تایید کرد، به همراه بردن یا روشن نگه داشتن این گوشی در پروازهای خطوط هوایی مختلف ممنوع اعلام شد.

از این رو می‌توان تصور کرد که چگونه نام هات‌اسپات وای‌فای یک گوشی می‌تواند یک پرواز را مختل کند. یکی از مسافران پرواز شب‌رو ویرجین آمریکا 358 که از سان‌فرانسیسکو عازم بوستون بود، پس آنکه در لپ‌تاپش این نام وای‌فای را مشاهده کرد، این رویداد را در توئیتر بیان کرد و کمی بعد،‌خدمه پرواز در بلند‌گو اعلام کردند مسافری که گوشی نت 7 به همراه دارد خود را معرفی کند.

خدمه پرواز پس از مدتی مسافران را تهدید کردند که وضعیت کاملا جدی است و اگر مسافر خود را معرفی نکند مجبور می‌شوند چراغ‌ها را روشن کرده و همه ساک‌ها و کیف‌ها را بگردند. پس از 15 دقیقه کاپیتان پرواز اعلام کرد از آنجایی که مالک گوشی خود را معرفی نکرده مجبور به فرود اضطراری هستند.

در نهایت خلبان پرواز اعلام کرد که درواقع گوشی درکار نبوده‌است و آنچه در شبکه اینترنت هواپیما مشاهده شده،‌ در اصل تنها نامی بوده که یکی از مسافران برای شوخی آن را روی هات‌اسپات وای‌فای خود گذاشته‌است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر