انتشار رندرهایی از گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ

عصر کالا- در حالی که تنها چند هفته به رونمایی از موبایل های پرچمدار آتی سامسونگ، گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس باقی مانده، ولی بازار شایعات در مورد آنها بسیار داغ است. ا

انتشار رندرهایی از گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵:۰۰
  • انتشار رندرهایی از گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ
  • انتشار رندرهایی از گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ
  • انتشار رندرهایی از گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ
  • انتشار رندرهایی از گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ
  • انتشار رندرهایی از گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، اخیراً تصاویری از رندرهای گلکسی اس 9 پلاس در قاب محافظ منتشر شده که بسیاری از مشخصات پیش تر فاش شده آن را تأیید می کند. همچنین سامسونگ خبر از آغاز تولید برخی بردهای این دو تلفن هوشمند داده است.

این تصاویر که در سایت بریتانیای آمازون منتشر شده خبر از دوربین اصلی دوگانه گلکسی اس 9 پلاس (احتمالاً بر خلاف گلکسی اس 9) می دهد. همچنین به نظر می رسد دقیقاً مشابه گمانه زنی های پیشین، حسگر اثر انگشت زیر دوربین های اصلی تعبیه شده و بدین ترتیب دسترسی به آن نسبت به گلکسی اس 8 پلاس، راحت تر به نظر می رسد. فلش دوربین اصلی این تلفن هوشمند نیز دوگانه خواهد بود و یک حسگر ضربان سنج قلب نیز دقیقاً در زیر آن قرار خواهد گرفت.

به نظر می رسد کلید فعال سازی دستیار صوتی هوشمند بیکسبی نیز برای آن در نظر گرفته شده. همچنین کلید ولوم در سمت چپ آن مشاهده می شود. البته مشخص نیست که این کلید یکپارچه خواهد بود یا از دو کلید جداگانه تشکیل شده است.

سامسونگ به تازگی اعلام کرده که ثبت سفارش برای دوربین های پرچمداران خود را شروع کرده. همچنین گزارش شده که گلکسی اس 9 پلاس از دوربین دوگانه جلویی بهره خواهد برد؛ در حالی که گلکسی اس 9 تنها دارای یک دوربین (با اسم رمز «Partron») خواهد بود که شامل دو سنسور است که در قالب یک دوربین با هم ترکیب شده اند و می تواند وظیفه دوربین جلویی و نیز تشخیص عنبیه را به عهده بگیرد. این کمپانی کره ای اعلام کرده که ساخت بردهای اصلی این دو تلفن هوشمند نیز آغاز شده.

بر اساس سایر اطلاعاتی که پیش از این فاش شده، گلکسی اس 9 پلاس از نمایشگری با کیفیت +QHD با نسبت نمایشگر 18.5 به 9 بهره خواهد برد. همچنین لبه های طرفین نمایشگر خمیده خواهد بود. احتمالاً از 6 گیگابایت رم  بهره مند خواهد بود و یک نسخه گران قیمت تر آن با حافظه داخلی 512 گیگابایت ارائه خواهد شد. انتظار می رود این موبایل به همراه اندروید 8.0 و نسخه 9.0 رابط کاربری ویژه این کمپانی، «Samsung Experience» به بازار عرضه شود.

پیش از این سامسونگ اعلام کرده بود که آزمایش های اولیه برای تولید گلکسی اس 9 را در مهر تا آبان ماه سال جاری به اتمام رسانده. انتظار می رود دو پرچمدار این کمپانی در کنگره جهانی موبایل (MWC) سال 2018 که از 7 تا 10 اسفند ماه سال جاری در بارسلون اسپانیا برگزار می شود، معرفی شوند و در نهایت حدود یک ماه بعد از آن نیز روانه بازار گردند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر