عرضه گلکسی نوت ۷ ریفربیشد احتمالا از ماه ژوئن آغاز می شود

عصر کالا- چند هفته پیش بود که سامسونگ تایید کرد گلکسی نوت ۷ ها را به عنوان محصولاتی ریفربیشد شده در چند بازار مشخص به فروش خواهد رساند.

عرضه گلکسی نوت ۷ ریفربیشد احتمالا از ماه ژوئن آغاز می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل ازسامسونگ, در حال حاضر چندین میلیون گلکسی نوت 7 در اختیار دارد که پس از توقف خط تولید نوت 7 به دنبال مشکلاتی که برای آن پیش آمد از کاربران بازپس گرفت. گزارشی جدید ادعا دارد که عرضه گلکسی نوت 7 ریفربیشد احتمالا از ماه ژوئن آغاز خواهد شد. در ادامه با تک شات همراه باشید.

    عرضه نسخه ریفربیشد گلکسی نوت 7 بخشی از طرح سه مرحله ای سامسونگ برای مقابله با تاثیر محیط زیستی چنین فراخوان عظیمی است. دو اقدام دیگر شامل همکاری با متخصصین برای بازیافت فلزات سنگین و بازیافت صحیح و مناسب این دستگاه می باشد.

    در گزارشی جدید آمده است که سامسونگ قصد دارد گلکسی نوت 7 ریفربیشد را در ماه ژوئن در کره جنوبی عرضه کند. این کمپانی در حال حاضر حدود 4 میلیون گوشی نوت 7 در اختیار دارد و قصد دارد 10% آنها را به عنوان گوشی های ریفربیشد در بازار کره جنوبی به فروش برساند.

    سایر مشخصات این گوشی ها همانند آنچیزی است که در نوت 7 اورجینال دیده شده بود و فقط احتمالا باتری این گوشی ها 3000 میلی آمپر ساعتی خواهند بود. گفته می شود این گوشی ها با عنوان گلکسی Note 7R به بازار عرضه می شوند.

    در این گزارش همچنین آمده است که سامسونگ قیمت 620 دلار را برای این گوشی ها در نظر گرفته که حدود 250 دلار از نوت 7 اورجینال ارزان تر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر