سامسونگ گوشی‌های قدیمی را به‌روز می‌کند

عصر کالا- سامسونگ در اقدامی جدید با انتشار به‌روزرسانی سیستم عامل برای گوشی و تبلت‌های قدیمی خود، به آنها روحی دوباره می بخشد.

سامسونگ گوشی‌های قدیمی را به‌روز می‌کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، شرکت کره‌ای سامسونگ قصد دارد با انتشار به‌روزرسانی برای گوشی‌ها و تبلت هایی که چند سال پیش تولید و به بازار عرضه شده بودند، به تبدیل شدن آنها به زباله های الکترونیکی و بی مصرف در خانه جلوگیری به عمل بیاورد.

    بسیاری از افراد هرسال یکبار گوشی و یا تبلت خود را به منظور به روز کردن آن تعویض می کنند و گوشی‌ها یا تبلت‌های قدیمی خود را در خانه برای استفاده در روز مبادا نگهداری می کنند. همین مساله باعث می شود در خانه بسیاری از کاربران و شهروندان، گوشی و تبلت هایی یافت شود که با عدم انتشار و دریافت به‌روزرسانی، از جریان تکنولوژی جا مانده و عقب افتاده اند.

    سامسونگ نام این ابتکار عمل خود را برنامه " upcycling" گذاشته است بدین معنا که محصولات قبلی و قدیمی کاربران را با به‌روزرسانی کردن سیستم عامل آنها، به نوعی بازیافت و قابل استفاده کند.

    به عنوان مثال، سامسونگ بسیاری از گوشی‌های مدل گلکسی اس 5 که مدتها بود برای سیستم عامل آن به‌روزرسانی منتشر نمی شد، روح و جانی دوباره داد و به لطف نصب و دریافت نسخه جدید سیستم عامل اندروید، آن را دوباره به عرصه کارکرد کشاند.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر