برترین گوشی در سال ۲۰۱۷، گلکسی اس ۸ شناخته شد

عصر کالا- برترین گوشی در سال ۲۰۱۷، گلکسی اس ۸ : یکی از بهترین کار هایی که سایت Mobile Choice هر ساله انجام می دهند برگزاری یک نظر سنجی برای اعلام نظرات مردمی درباره انتخاب برترین محصولات و گوشی های هوشمند است. امسال هم مانند سال های گذشته این سایت بهترین گوشی از لحاظ فنی و قیمت را در سال ۲۰۱۷ معرفی کرد.

برترین گوشی در سال ۲۰۱۷، گلکسی اس ۸ شناخته شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زوم تک، گوشی هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ توانست امتیاز بهترین دوربین را از آن خود کند.  این گوشی در ماه آپریل معرفی شد و در اختیار عموم قرار گرفت. سامسونگ با ارائه این گوشی هدیه ای بزرگ به طرفدارانش داد. ویژگی های برجسته این اسمارت فن صفحه نمایش بزرگ و زیبا , امکانات سخت افزاری قوی , دوربین دیجیتالی فوق العاده قدرت مند باعث شد در نظر سنجی ها یکی از برترین گوشی ها در سایت ها اعلام شود.

    در این میان شرکت هوآوی با معرفی گوشی جدید خود به نام هوآوی انر 9 توانست جایزه بهترین گوشی میان رده را بگیرد. کیفیت بالای دوربین دوگانه , قیمتی معقول و بدنه مقاوم و خوش تراش از دلایل محبوبیت این گوشی میان مردم است.

    شرکت موتورولا با ارائه موتورولا ای 4 عنوان بهترین گوشی مقرون به صرفه را در سال 2017 کسب کرد. با توجه به امکانات و ویژگی های مناسب این گوشی قیمتی حدود 150 یورو برای آن در نظر گرفته شده است. مردم بریتانیا معتقدند این گوشی، مقرون به صرفه ترین گوشی سال است.

    این موضوع سالیان سال است که توسط اسن وبسایت برای در یافت نظرات مردمی چنین کاری را انجام می دهد و هم اکنون نیز بهترین گوشی سال 2017 را معرفی کرد و بسیاری از افراد را نیز ترغیب به خرید این گوشی نمود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر