آغاز رسمی فروش نوت ۷ بازسازی شده از هفته آینده با نام Galaxy Note Fan Edition

عصر کالا- سری نوت سامسونگ هواخواهان جدی زیادی دارد و گلکسی نوت ۷ هم گذشته از فرجان نابسمان باتری، دستگاه محصول جذابی بود که بسیاری در انتظار ورود آن به بازار بودند.

آغاز رسمی فروش نوت ۷ بازسازی شده از هفته آینده با نام Galaxy Note Fan Edition
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، از مدتی پیش خبر می رسید که سامسونگ قصد دارد نوت 7 های جمع آوری شده از سراسر جهان را اصلاح و دوباره با نامی جدید به بازار عرضه نماید.
    روز گذشته نیز پوسترهایی در فروشگاه های سامسونگ در کره جنوبی مشاهده شد که از عرضه ی قریب الوقوع این تلفن هوشمند با نام Galaxy Note Fan Edition خبر می داد.
    البته تا دیروز مشخص نبود که مدل Fan Edition صرفاً برای بازار کره در نظر گرفته شده یا در کشورهای دیگر هم عرضه می شود، موضوعی که حالا سامسونگ به شکل رسمی جزئیات آن را اعلام کرده است.
    شرکت کره ای می گوید قصد دارد 400 هزار دستگاه نوت 7 موسوم به refurbished یا بازسازی شده در کره به فروش برساند و تصمیم گیری در مورد عرضه در بازار های دیگر را به آینده موکول کرده است.
    گفتنی است که فروش گلکسی نوت فن ادیشن از 4 روز دیگر با قیمت معادل 611 دلار آغاز می شود و رنگ های قابل انتخاب مشکی، آبی، طلایی و نقره ای خواهند بود. شرکت سازنده ضمناً همراه هر موبایل یک قاب محافظ به همان رنگ نیز به خریداران هدیه می کند.
    سامسونگ برای رفع مشکل خطر آتش سوزی، باتری 3500 میلی آمپر ساعتی محصول پیشین را با یک باتری کوچکتر 3200 میلی آمپر ساعتی تعویض کرده است و باتری این مدل جدید را هم مثل گلکسی اس 8 (بررسی دیجیاتو) در 8 مرحله به شکل جدی مورد آزمایش قرار می دهد.
    نرم افزار دستگاه نیز با دو پرچمدار اخیر سامسونگ یکسان است و از دستیار دیجیتالی جدید این شرکت به نام بیکسبی بهره می برد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر