سامسونگ قابلیت ‌های گلکسی نوت ۹ همچون اس پن را بهبود می‌بخشد

عصر کالا- به گفته سامسونگ، فلبت گلکسی نوت ۹ خصیصه‌های بهبود یافته‌ای نسبت به نسل پیشین خود خواهد داشت که ارتقا قابلیت‌های قلم اس پن یکی از آن‌هاست.

سامسونگ قابلیت ‌های گلکسی نوت ۹ همچون اس پن را بهبود می‌بخشد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، پس از فاجعه گلکسی نوت 7، منتقدان و طرفداران سامسونگ منتظر بودند ببینند سامسونگ چگونه خاطره بد آن‌ را از ذهن‌ها پاک خواهد کرد. این غول کره‌ای با معرفی و عرضه گوشی گلکسی اس 8 و فبلت گلکسی نوت 8 موفق به انجام این کار شد. اما خبر خوش برای علاقه‌مندان این است که این قطار پیشرفت متوقف نخواهد شد. سامسونگ گلکسی نوت 9 با ویژگی‌های خاص خودش همچون قلم اس پن جدید سال دیگر می‌آید تا نشان دهد بزرگ‌ترین سازنده گوشی هوشمند در دنیا همیشه برگی برنده برای رو کردن دارد.
    این خبر در مصاحبه‌ای با بی‌جِی کنگ و کو کیم، از مسئولان گروه برنامه‌ریزی تولید جهانی موبایل سامسونگ، توسط آنان عنوان شد. آنان همچنین اعلام کردند رویه برنامه‌ریزی تولید گلکسی نوت 8 به طور بی‌سابقه‌ای سخت و پر فشار بوده است. زیرا این کمپانی برای جلوگیری از تکرار فاجعه نوت 7، مدت زمان آزمایش‌ها و ارزیابی ایمنی برای نوت 8 را افزایش داده بود تا کاملا از امنیت آن مطمئن شود.


    ویژگی‌های گلکسی نوت 9
    کیم کو متذکر شد سامسونگ در طراحی گلکسی نوت 8، روی بهبود کارکرد دوربین، قلم اس پن و نمایشگر بزرگ تمرکز داشته است. چرا که تحقیقات سامسونگ از زمان عرضه اولین عضو خانواده محبوب گلکسی نوت نشان می‌دهد این موارد ویژگی‌های مورد علاقه اصلی کاربران هستند. کنگ نیز افزود اولویت اصلی سامسونگ،‌ پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان است. این کمپانی نیاز کاربران را با دقت رصد کرده و سپس بررسی می‌کند که آیا فناوری‌های جدید قادر به رفع این نیازها هستند یا خیر.
    وی همچنین عنوان کرد معمولا پس از اتمام طراحی یک عضو از فبلت‌های خانواده نوت، اعضای تیم طراحی به یک استراحت کوتاه مدت رفته و کمی بعد دوباره مشغول طراحی نسل بعدی می‌‌شوند. اما این بار با وجود این‌که رویه طراحی و تولید نوت 8 پرفشارتر از همیشه بود، اعضای تیم طراحی هیچ وقفه‌ای برای استراحت نداشتند! این کمپانی از پیش مشغول انجام بررسی‌های لازم بوده تا دریابد پرچمدار بعدی خانواده نوت را چگونه توسعه دهد و چه ویژگی‌های داشته باشد.
    کمپانی همچنین در صدد یافتن راهی برای بهبود ویژگی‌های نوت 9 به ویژه افزایش کارایی قلم اس پن است. گلکسی نوت 9 تا پاییز سال آینده ساخته می‌شود، پس تیم طراحی سامسونگ برای خلق شاهکاری دیگر زمان بسیاری در اختیار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر