گلکسی نوت ۷ آر سامسونگ یک گام دیگر به رونمایی نزدیک‌تر شد

عصر کالا- گوشی موبایل گلکسی نوت ۷ آر سامسونگ (Samsung Galaxy Note ۷R) موفق به دریافت تاییدیه بلوتوث شده است. این نشان میدهد که نسل جدید گوشی Note ۷ به زودی عرضه خواهد شد.

گلکسی نوت ۷ آر سامسونگ یک گام دیگر به رونمایی نزدیک‌تر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳:۰۰

    مدل ریفربیشد گلکسی نوت 7 آر سامسونگ تا چندی دیگر وارد بازار خواهد شد، اما اگر شما قصد دارید یکی از آن‌ها را بخرید باید امیدوار باشید که این غول کره‌ای آن را به عرضه‌ی جهانی برساند. دو مکان است که فروش قطعی گلکسی نوت 7 آر سامسونگ در آن‌ها 100 درصد است که بازار چین و کره جنوبی هستند، اما به جز کشورهای حاضر در این لیست ما هیچ اطلاعی از بازارهای قابل فروش این گوشی در دست نداریم.
    اما خبر خوب این است که گلکسی نوت 7 آر سامسونگ در آینده‌ای نزدیک به مرحله تولید انبوه خواهد رسید و وارد این دو بازار می‌شود. Galaxy Note 7R همچنین با شماره مدل SM-N935F شناخته می‌شود و اخیرا با این مدل موفق به دریافت تاییدیه Bluetooth SIG شده است؛ این تاییدیه مربوط به رگولاتوری می‌شود که دیوایس های مجهز به بلوتوث بایستی آن را پیش از تولید دریافت کنند.

    این مدل ریفربیشد بر خلاف نسخه اصلی گلکسی نوت 7، که به یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی مجهز بود، از یک باتری نسبتا کوچکتر 3200 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است تا مشکلات عجیب و غریب نسخه پیشین آن بار دیگر دردسر ساز نشود. انتظار می‌رود این فبلت در رنگ‌های مختلفی نظیر مشکی، سفید، نقره‌ای و از همه مهم‌تر آبی روانه بازار شود.
    متاسفانه در حال حاضر ما اطلاعات بیشتری از این تلفن هوشمند در دست نداریم، بنابراین نمی‌دانیم که سامسونگ از کدام چیپستی قرار است در داخل این گوشی استفاده کند و یا ظرفیت رم آن چقدر خواهد بود؛ در هر صورت اطلاعات تکمیلی از گلکسی نوت 7 آر سامسونگ طی هفته‌های پیش رو به بیرون درز پیدا خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر