زنگ خطری برای پرچمداران؛

بنچمارک گلکسی نوت ۷ جدید منتشر شد

عصر کالا- ساعاتی پیش، بنچمارک گلکسی نوت ۷ جدید که با نام‌های گلکسی نوت ۷ آر (Galaxy Note ۷R) و گلکسی نوت اف ای (Galaxy Note FE) نیز شناخته می‌شود، منتشر شد.

بنچمارک گلکسی نوت ۷ جدید منتشر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸:۰۰

    خبر خوب برای علاقه‌مندان به این سری از محصولات سامسونگ این است که گلکسی نوت 7 بازسازی شده مجهز به پردازنده قدرتمند اگزینوس 8890 بوده و قابل رقابت با پرچمداران سال گذشته و فعلی موجود در بازار است.
    بر اساس بنچمارک گلکسی نوت 7 جدید (منتشرشده در وب‌سایت Geekbench)، چیپست این گوشی هوشمند در سرعت 1.6 گیگاهرتز کلاک شده که مشابه با نسخه اصلی و از رده خارج شده این محصول است. حافظه رم نیز تغییری با مدل استاندارد نداشته و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، 4 گیگابایت است.
    در ادامه، بنچمارک گلکسی نوت 7 جدید در دو فاز تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای مشاهده می‌شود که با برخی گوشی های رده‌بالا و پرچمدار موجود در بازار نیز مقایسه شده است.

    نتایج بنچمارک نشان از عرضه موبایلی بسیار خوب می‌دهد؛ پردازنده به کار رفته در گلکسی نوت 7 سالم چیزی از اگزینوس 8895 (استفده‌شده در گلکسی اس 8) کم نداشته و حتی از اسنپدراگون 835 نیز بهتر عمل کرده است. این مساله نشان می‌دهد که حتی با وجود کم کردن حجم باتری گوشی توسط سامسونگ، تغییری در نوع پردازنده به وجود نیامده و در این زمینه محدودیتی وجود نداشته است.

    پیش از این، چندین بنچمارک از گلکسی نوت 7 جدید منتشر شده که امتیازهای کمتری را نشان می‌دهند. البته به این نکته نیز توجه کنید که نتایج بنچمارک Geekbench مربوط به نسخه جدید این وب‌سایت است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر