معرفی تازه ترین فناوریهای سفر

با گجتهای رویایی مسافرت آسان می شود

به گزارش عصر کالا: شیوه امروزی سفر کردن تغییر شگرفی کرده است. اکنون فناوری به خدمت سفر درآمده تا نه تنها از هزینه های مسافر بکاهد، بلکه امکانات بیشتری نیز برای او فراهم کند.

با گجتهای رویایی مسافرت آسان می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰:۰۰
  • با گجتهای رویایی مسافرت آسان می شود
  • با گجتهای رویایی مسافرت آسان می شود
  • با گجتهای رویایی مسافرت آسان می شود
  • با گجتهای رویایی مسافرت آسان می شود
  • با گجتهای رویایی مسافرت آسان می شود
  • با گجتهای رویایی مسافرت آسان می شود
  • با گجتهای رویایی مسافرت آسان می شود
  • با گجتهای رویایی مسافرت آسان می شود
  • با گجتهای رویایی مسافرت آسان می شود
  • با گجتهای رویایی مسافرت آسان می شود

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، گجت های مسافرتی چنان در سراسر جهان محبوب شده اند که بازار مخصوص خود را یافته اند. از کیسه های لباسشویی بدون  نیاز به برق  گرفته تا گرمکنی که پای مسافر را گرم نگه می دارد یا کوله پشتی که او را در بهمن نجات می دهد و دوربینی که  تصاویر 360 درجه ثبت می کند، همه وهمه  سعی دارند سفر را به تجربه ای راحت تر و جالب تر تبدیل کنند.

آنچه در زیر می خوانید جدیدترین گجت هایی است که در بازار ارائه شده اند تا  مسافران آسایش بیشتری در سفر داشته باشند.

کیسه لباسشویی

این کیسه سبک که Scrubba Wash Bag نام دارد، دارای یک صفحه لباسشویی سبک و انعطاف پذیراست. Scrubba Wash Bag جای بسیار کمی اشغال می کند و تنها با مصرف 2تا 4 لیتر آب و کمی صابون مایع  لباس های فرد را در مدت زمان کوتاهی تمیز می کند.

کوچکترین اتوی سفری دنیا

این اتوی کوچک یک موتور 420 واتی  و سه درجه تنظیم حرارت دارد. در حقیقت حجم آن که به اندازه یک ماوس رایانه است، سبب شده کوچکترین اتوی جهان لقب بگیرد.

گرمکن پا با کنترل از راه دور

گرمکن های پا برای افرادی که به سفرهای زمستانی علاقه دارند مناسب است.  ThermaCell Heated Insoles  مجهز به نوین ترین فناوری گرمایی روز هستند. می توان به وسیله یک کنترل از راه دور این گرمکن ها را کنترل کرد. این گجت خارق العاده مجهز به ترموستاتی برای کنترل دما است. همچنین لایه داخلی آن ضد آب است.

دستگاهی برای دسترسی مداوم به اینترنت

تندبادهایی مانند کاترینا و سندی سبب شدند دانشمندان وسیله go Tenna را بسازند. با کمک آن تمام دستگاه های اندروید و iOS در هر وضعیتی به اینترنت متصل می مانند. این دستگاه کوچک که یک آنتن مخابراتی و رادیو است با استفاده از بلوتوث-LE به تلفن های هوشمند متصل می شود. کاربر همچنین به وسیله آن می تواند اطلاعات مکانی خود را با مخاطبانی که 50 مایل با او فاصله دارند، به اشتراک بگذارد.

کوله پشتی ضد بهمن

کوله پشتی خارق العاده  که Avalanche North Face Patrol24 ABS نام دارد برای کوهنوردان و صخره نوردان کمک حال است.  کوله پشتی مذکور دو ایربگ 85 لیتری مملو از گاز نیتروژن فشرده دارد. این ایربگ ها به فرد کمک می کنند تا در صورت وقوع بهمن روی برف بماند.

چراغ خورشیدی

این یک منبع روشنایی هوشمند و حافظ محیط زیست است. LuminAID یک چراغ بادی است که  پس از 6 تا 7 ساعت شارژ با نور خورشید تا 16 ساعت روشنایی فراهم می کند.  این دستگاه فقط 56 گرم وزن دارد و ضد آب نیز هست.

تصفیه کننده آب همراه

بیشتر مسافرانی که به نقاط دورافتاده مانند جنوب شرقی آسیا و آفریقا سفر می کنند،  با مشکل آب آشامیدنی روبرو هستند. CamelBak All Clear  یک دستگاه کوچک است که می تواند در 60 ثانیه هر نوع آبی را قابل آشامیدن کند. ظرفیت دستگاه 0.75 لیتر است و مجهز به باتری های لیتیوم یونی است. CamelBak All Clear با استفاده از اشعه UV  ویروس ها و باکتری های آب را از بین می برد.

پریز همراه!

یکی دیگر از مشکلات مسافران به تعداد ناکافی پریزهای برق در اتاق های هتل مربوط می شود. این صفحه که جای بسیار کمی اشغال می کند ، حاوی دو پریز و دو ورودی USB است. کاربر باید آن را به یکی از پریزهای موجود در اتاق وصل کند. این وسیله برای شارژ چند دستگاه در فرودگاه نیز مناسب است.

تلفنی برای نقاط دورافتاده

در مناطق دورافتاده ای که دسترسی تلفن های هوشمند دسترسی به آنتن های مخابراتی قطع می شود، این تلفن زشت و بی قواره که SPOT Global Phone نام دارد کار آمد است. کاربر به وسیله آن می تواند  به هر نقطه ای از جهان پیامک بفرستد و تماس تلفنی برقرار کند.

دوربین 360 درجه

به وسیله این دوربین کوچک  می توان تصاویرو ویدئوهای 360 درجه از مناظر و رویدادهای سفر ثبت کرد.  همچنین  این ویدئو و عکس ها را می توان بسیار راحت ادیت و ارسال کرد.

 

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر