هواپیمای کاغذی که با گوشی کنترل می شود

عصر کالا- یک شرکت تجاری هواپیمای کاغذی جذابی تولید کرده که می توان آن را با استفاده از یک برنامه تلفن همراه کنترل کرد.

هواپیمای کاغذی که با گوشی کنترل می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، این هواپیما که دارت نام دارد طی دو هفته آینده روانه بازار می شود و در مدل های مختلف به قیمت های 29 و 37 دلار در دسترس خواهد بود.

    البته برخی مدل های این هواپیما هم در آینده با امکانات بیشتر و با قیمت های بالاتر برای استفاده علاقمندان موجود خواهند بود. گران ترین مدل این هواپیما 219 دلار قیمت خواهد داشت.

    در نزدیکی نوک این هواپیمای کاغذی یک کیت کوچک نصب شده که موتور کوچک هواپیما در آن نصب شده است. یک پره کوچک در انتهای هواپیما نیز حرکت نرم و روان آن را در آسمان ممکن می کند. سازندگان می گویند این هواپیما می توان به نرمی نشست و برخاست کند و در هوا نیز قدرت مانور خوبی دارد.

    اتصال این هواپیما به گوشی از طریق بلوتوث انجام می شود و کاربر می تواند از طریق برنامه تلفن همراه سرعت و میزان مانور آن را مشخص کند. برنامه یادشده با اندروید 4.3 به بالا و آیفون 4 اس به بالا سازگاری دارد.

    هواپیمای یادشده برای برخاستن از زمین نیاز به طی کردن 3.5 متر زمین صاف و هموار دارد و حتی در صورت وزش باد هم می تواند با سرعت حداکثر 16 کیلومتردر ساعت حرکت کند. حداکثر سرعت این هواپیما در حالت عادی 40 کیلومتر در ساعت بوده و با هر بار شارژ باتری برای 25 دقیقه استفاده آماده خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر