گجت موبایلی که مشکلات پوستی را تشخیص می‌دهد

عصر کالا- یک شرکت تولیدکننده محصولات آرایشی بهداشتی، اسکنری پوستی برای گوشی‌های آیفون ساخته است که تصاویر دقیق از پوست صورت می‌گیرد تا کاربر، مشکلات پوستی خود را بشناسد.

گجت موبایلی که مشکلات پوستی را تشخیص می‌دهد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، شرکت "نیوتروژنا"(Neutrogena) اعلام کرد که یک اسکنر پوستی موسوم به "SkinScanner" برای آیفون عرضه خواهد کرد.

    این محصول سخت‌افزاری به قسمت بالایی گوشی موبایل وصل می‌شود و از طریق مجموعه‌ای از سنسورها، تصویری بزرگ و دقیق از پوست صورت کاربران به آنها می‌دهد؛ تصویری که معمولا در تبلیغات با عنوان "قبل و بعد" دیده می‌شود.

    این اسکنر به صورت بی‌سیم با یک اپلیکیشن موبایل به نام "Skin360" هماهنگ شده است که سلامت پوست فرد را در طول زمان نشان می‌دهد و پیشنهاد می‌کند که از پوست خود مراقبت کنند.

    این اسکنر پوستی هفته آینده به طور رسمی در اجتماع سالانه شرکت‌های تجاری با عنوان نمایشگاه CES در لاس وگاس آمریکا معرفی خواهد شد.

    این آخرین محصول از سری محصولات زیبایی قابل اتصال است که در سال‌های اخیر در CES معرفی خواهد شد و بخشی از تلاش بزرگ سوق دادن شرکتهای سنتی به اتخاذ استراتژی‌های دیجیتالی به منظور جذب مشتریان جوان و آگاه از تکنولوژی است.

    این محصول جدید با همکاری شرکت "فیت اسکین" (Fitskin) واقع در نیویورک ساخته شده است. این وسیله به بالای آیفون متصل می‌شود و از 12  چراغ LED و لنز با بزرگ‌نمایی 30 استفاده می‌کند تا یک عکس نزدیک از پوست کاربر بگیرد.

    این اسکنر همچنین دارای یک سنسور رطوبت در نزدیکی لنز است که با گرفتن تصاویری نزدیک از سطح پوست، میزان رطوبت، چین و چروک‌ها و منافذ پوستی را می‌سنجد و به کاربر ارائه می‌کند.

    اپلیکیشن اسکنر پوستی با استفاده از "یادگیری ماشین"، پوست کاربر را با افراد در محدوده سنی وی مقایسه کرده و سپس یک نمره از صد برای هر کدام از این سه شاخص نمایش می‌دهد.

    "مولی گاریس"، مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال شرکت "نیوتروژنا"(Neutrogena) گفت: نکته این محصول جدید آن است که به مردم آموزش می‌دهد تا پوست بهتری داشته باشند و جزئیات پوست خود را با جزئیات دنبال کنند.

    وی افزود: نکات بهداشتی جامعی نظیر یادآوری برای عدم لمس صورت و شستن مواد آرایشی در آخر شب در اپلیکیشن پیشنهاد خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر