معرفی برترین گجت های هوشمند بازار

عصر کالا- گجت های هوشمند در عین راحت تر کردن زندگی برای انسان ها دارای عیب و ایراد هایی نیز هستند و تکنولوژی همیشه بی عیب و نقص عمل نکرده است، در این مطلب به بررسی گجت هایی می پردازیم که ایراد های تکنولوژی های امروزی را برطرف کرده است.

معرفی برترین گجت های هوشمند بازار
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از کلیک،زندگی امروز ما با تکنولوژی گره خورده است و نمی‌توانیم زندگی امروزی را بدون تکنولوژی معنا کنیم. با توجه به رشد تکنولوژی مشکلات فناوری نیز در زندگی ما بیشتر می شود. کمپانی ها در زمینه تولید ابزار آلات و گجت های هوشمند برای از بین بردن مشکلات فناوری حرکت هایی کرده اند که در این مطلب به بررسی گجت های مناسب در این زمینه می پردازیم.

    در زمینه تولید گجت های مربوط به گوشی های هوشمند AUKEY یک نام بسیار شناخته شده است. این کمپانی محصولات بسیار زیادی در زمینه گوشی‌های هوشمند تولید کرده است ولی برخی محصولات خاص این کمپانی به خوبی بررسی نشده اند. محصولات بسیار زیادی از طرف این کمپانی به بازار عرضه شده اند ولی بسیاری از محصولات این کمپانی به خوبی معرفی نشده اند. ممکن است شما بخواهید با گوشی هوشمند خود عکس های بهتری بگیرید و شاید بخواهید از گوشی هوشمند خود بهینه استفاده کنید، برای استفاده بهتر از گوشی هوشمند می توان با استفاده از گجت های مربوط به این حوزه بهترین استفاده را کرد.

    مگنت ماشین برای گوشی هوشمند
    شما در زمان رانندگی نمی توانید گوشی هوشمند خود را در دست نگاه دارید. استفاده از گوشی هوشمند در حین رانندگی کار بسیار خطرناکی است و برخی از افراد که عادت هایی در پیدا کردن مسیر از طریق نرم افزارهای مسیر یاب را دارند، نمی توانند یکسره گوشی هوشمند را در مسیر در دست خود نگاه‌دارند. ماونت های نگه داری گوشی های هوشمند در ماشین زیاد هستند ولی بهترین ماونت، ماونتی است که گوشی هوشمند را در سطح چشم شما قرار دهد، قطعاً یکی از شرایط ایدئال را برای انتخاب دارد. ماونت AUKEY Car Mount Air Vent Magnetic Phone Holder یکی از محصولات خوب در این زمینه است که گوشی هوشمند را در سطح چشم شما نگاه می دارد و دیگر نیازی نیست برای دیدن و مشاهده گوشی هوشمند خود گردن خود را تکان دهید تنها با اتصال این محصول به زاویه ای در دید خود، به راحتی می توانید صفحه‌نمایش گوشی هوشمند خود را مشاهده کنید. این محصول با قیمت 8٫99 دلار در وب سایت آمازون عرضه می شود.

    ماونت گوشی هوشمند داشبورد

    اگر شما ترجیح می دهید تا گوشی هوشمند خود را بر روی داشبورد قرار دهید این ماونت یکی از بهترین گزینه ها است که کاربردی مانند همه ماونت های موجود در بازار است و دارای سطح صافی است که گوشی هوشمند به راحتی بر روی آن قرار می گیرد. نام دقیق این ماونت AUKEY Dashboard Car است و با قیمت 12٫99 دلار در وب سایت آمازون عرضه می شود.

    باتری پرتابل با ظرفیت بالا

    اگر به دنبال باتری هستید که دارای بیشترین ظرفیت باشد، باتری AUKEY یکی از بهترین و با ظرفیت‌ترین باتری های موجود در بازار است که از ویژگی های خوب این باتری پرتابل بودن آن است. این باتری 30000 میلی آمپر ظرفیت دارد و با این ظرفیت می توان 10 بار آیفون 7 را شارژ کرد. شما با استفاده از این باتری می توانید چند دستگاه را به صورت هم زمان شارژ کنید و این باتری دارای پورت MicroUSB این باتری در کنار ظرفیت بسیار بالا دارای قیمت بسیار مناسبی نیز است. این باتری در عین حال سبک وزن نیز است و قابل حمل در هر مسافرتی است. این باتری با نام کامل AUKEY 30000mAh Portable Charger با قیمت 59٫99 دلار در وب سایت آمازون عرضه می شود.

    لنز دوربین گوشی هوشمند

    دوربین گوشی های هوشمند مخصوصاً دوربین آیفون دارای کیفیت بسیار خوبی است و بسیاری از افراد با این قابلیت دوربین‌های عکاسی آیفون به عکاسی حرفه ای می پردازند. لنز های کلیپسی مناسب برای دوربین گوشی های هوشمند در بازار زیاد هستند ولی باید دید که در این میان با کیفیت ترین این لنزها کدام است.

    لنز دوربین گوشی هوشمند AUKEY یک لنز زاویه باز بسیار خوب است که دارای زاویه 140 درجه است و هم چنین در کیت لنز این بسته یک لنز ماکرو 10X نیز وجود دارد. هر دو لنز به شما این اجازه را می دهد که با استفاده از گوشی هوشمند خود عکس های حرفه ای بگیرید. اگر گوشی هوشمند شما آیفون باشد تنوع بیشتری برای انتخاب لنز وجود دارد. این کیت لنز مخصوص آیفون است و با نام AUKEY Ora iPhone Lens با قیمت 19٫99 دلار در آمازون عرضه می شود.

    آداپتور تبدیل USB-C به USB-A

    تبدیل های آداپتور یکی از پر کاربرد ترین محصولات و لوازم جانبی هستند که مورد استفاده افراد قرار می گیرند. یکی از بهترین آداپتور های USB-C به USB-A محصول AUKEY USB-C to USB 3.0 Adapter (2-pack)است  که با قیمت 8٫99 دلار در آمازون عرضه می شود.

    اودیو رسیور بلوتوثی

    اودیو رسیور های یکی از پرمخاطب‌ترین لوازم جانبی هستند که مورد استفاده افراد در بازار قرار می گیرد و در بازار نمونه‌های بسیار زیادی وجود دارد و کیفیت های متفاوتی در بازار مشاهده می شود. شما با استفاده از اودیو رسیور می‌توانید اسپیکر خود را به رسیور متصل کنید و هم‌چنین این رسیور قابلیت اتصال به کابل AUX را نیز دارد. این گجت یک گجت بسیار مناسب برای ماشین های قدیمی است که بلوتوث ندارد. این محصول با عنوان AUKEY Bluetooth Receiver و با قیمت 15٫99 دلار در وب سایت آمازون عرضه می شود.

    دوربین خودرو

    شما ممکن است بارها خواسته اید که اتفاقاتی که در اتومبیل خود رخ می دهد را ضبط کنید و حتی ممکن است گاهی از ماشین شما سرقت شود و شما دوست داشته باشید بدانید چه کسی از ماشین شما دزدی کرده است. استفاده از دوربین های خودرو یک ایده بسیار خوب در این زمینه است. دوربین خودرو AUKEY Dash Cam یک محصول بسیار خوب است که با نام کامل ذکر شده با قیمت 79٫99 دلار در وب سایت آمازون عرضه می شود.

    لامپ رومیزی قابل شارژ

    لامپ رومیزی یکی از گجت های بسیار خوب است که قابل استفاده بسیاری از افراد است. لامپ رومیزی AUKEY Rechargeable Desk Lamp یک لامپ رومیزی بسیار خوب است که علاوه بر انعطاف پذیری، قابلیت شارژ شدن دارد و به خوبی بر روی لبه میز قرار می گیرد. این محصول در وب سایت آمازون با قیمت 24٫99 دلار عرضه می شود.

    آداپتور power strip

    آداپتور های شارژر در سفر ممکن است برای شما نیز مشکلاتی به وجود آورده باشد. با استفاده از محصول AUKEY Power Strip with 2 Outlets شما می توانید هم‌زمان چندین گوشی هوشمند و یا هر دستگاه دیگری را به شارژ بزنید و هم زمان چند گوشی هوشمند را با هم شارژ کنید.

    این آداپتور با قیمت 19٫99 دلار در وب سایت آمازون عرضه می شود.

    آداپتور بزرگ power strip

    این آداپتور دارای قدرت بسیار بیشتری است این منبع قدرت دارای 8 مدل خروجی است و دارای 6 پورت USB است. این محصول با عنوان AUKEY Power Strip With 8 Outlets و با قیمت 39٫99 دلار در آمازون عرضه می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر