۵ پیش‌بینی استقبال بی‌نظیر از گجت‌های پوشیدنی

عصر کالا- به‌تازگی تحلیلگران برآورد کرده‌اند که تا سال ۲۰۲۳ میلادی بیش از ۲۸۹.۵ میلیون دستگاه گجت پوشیدنی هوشمند توسط کاربران به فروش خواهد رسید.

۵ پیش‌بینی استقبال بی‌نظیر از گجت‌های پوشیدنی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، این روزها که بازار ساعت‌های هوشمند در کشورهای مختلف جهان با استقبال زیادی از سوی کاربران مواجه شده است، شرکت‌های تکنولوژی بسیاری از جمله سامسونگ و اپل در رقابت تنگاتنگی برای توسعه گجت‌های هوشمند بهتر و بهینه‌تر هستند.

    با توجه به آمارهای منتشر شده می‌توان دریافت که گجت‌های پوشیدنی نظیر ساعت‌های هوشمند به سرعت جای سایر محصولات هوشمند را خواهند گرفت و به بزرگ‌ترین منبع درآمد و سودآوری شرکت های تکنولوژی تبدیل خواهند شد.

    گجت‌های پوشیدنی از زمان معرفی آن تاکنون توانسته است بخش اعظمی از فروش شرکت‌های تکنولوژی در سراسر جهان را به خود اختصاص دهد، به‌گونه‌ای که تولیدکنندگان موبایل همگی به سمت طراحی و تولید گجت‌های پوشیدنی نظیر ساعت‌های هوشمند و مچ‌بندهای هوشمند روی آورده‌اند.

    بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود که گجت های پوشیدنی هوشمند قادر خواهند بود تا سال 2023 میلادی تبدیل به یکی از پر سود ترین محصولات حوزه تکنولوژی شوند و آمار فروش رو به رشدی را برای شرکت های تولیدکننده آن به ارمغان بیاورند.

    همچنین یکی از دلایلی که موجب موفقیت روزافزون این گجت های پوشیدنی نظیر مچ بند و ساعت های هوشمند شده است ، تمرکز و توجه ویژه آنها بر مساله تناسب اندام و سلامت کاربران بوده است که در نهایت موجب شده استقبال بی نظیری از این محصولات شود.

    این گجت‌ها به‌راحتی قادر هستند مولفه‌های متعددی نظیر سنجش ضربان قلب، فشار خون، مشکلات قلبی و عروقی، تشنج و غیره را بررسی کرده و در صورت به وجود آمدن مشکل، به کاربران هشدار دهند تا آنها از وضعیت و شرایط سلامتی بدن خود آگاه شده و برای انجام چکاپ و کارهای آتی به پزشک مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر