با این گجت آیفون را به لپتاپ تبدیل کنید

عصر کالا- اپل از جمله شرکت های سازنده تلفن همراه و لپ تاپ است که همواره در تلاش برای ارائه محصولات متنوع و کاربردی برای کاربران خود در سراسر جهان است. در آخزین اخبار منتشر شده اپل از طراحی گجتی خبر داده است که می تواند در کنار آیفون و یا آی پد به صورت یک کامپیوتر و لپ تاپ کاربرد داشته باشد.

با این گجت آیفون را به لپتاپ تبدیل کنید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از میزان، اپل به گجت جدیدی طراحی کرده است که کاربران با استفاده از آن می توانند گوشی آیفون خود را به لپ تاپ تبدیل کنند. بر اساس آخرین اسناد ارائه شده در این گجت، آیفون کاربر به صورت یک لپ در می آید. در واقع در این گجت که ظاهری شبیه به لپ تاپ های Macbook دارد یک اسلات برای قرار گیری گوشی های آیفون قرار داده شده است. مکان این اسلات دقیقا در جایی است که پد لمسی لپ تاپ ها قرار می گیرد. یعنی درست در زیر صفحه کلید لپ تاپ.

     

    در واقع با قرار گیری گوشی آیفون در این اسلات مخصوص، دستگاه مانند یک پروژکتور عمل کرده و آنچه که بر روی صفحه نمایش آیفون نمایش داده می شود، به صورت بزرگ تر بر روی صفحه نمایش گجت مخصوص نشان داده خواهد شد.

    از طرفی طراحی این گجت به گونه است که در قسمت صفحه نمایش آن می توان یک دستگاه آی پد قرار داد. در واقع شاید در نگاه اول کاربرد این گجت برای نگهداری و جایی برای قرار دادن گوشی های آیفون و یا دستگاه های آی پد کاربران به نظر برسد اما در واقع این ابزار چیزی بیشتر از یک وسیله نگهداری برای آیفون و آی پد است و کاربردی شبیه به یک کامپیوتر برای کاربران دارد.

    هر چند در این گجت بیشتر کارها و حتی عملیات پردازشی از طریق دستگاه های آیفون و یا آی پد قرار گرفته بر روی اسلات مخصوص انجام می شود اما کاربران می توانند هنگامی که دسترسی به وای فای ندارند برای اتصال به اینترنت از داده های سیم کارت خود استفاده نمایند. در واقع این ابزار می تواند برای افرادی که تمایل دارند بخشی از کارهای روزانه خود را که احتیاج به اتصال به اینترنت دارد و کامپیوتر دارد، در مسیر های طولانی انجام دهند.

    در تصویر زیر گوشی آیفون بر روی اسلات مخصوص در این گجت قرار گرفته است.

    در تصویر زیر دستگاه آی پد در اسلات مخصوص قرار گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر