این گجت پوشیدنی به کاهش استرس و استراحت بهتر شما کمک می‌کند

عصر کالا- اگر در خوابیدن خود مشکل دارید و اگر استرس رهایتان نمی‌کند، کمپانی Thync راه‌حلی برایتان دارد.

این گجت پوشیدنی به کاهش استرس و استراحت بهتر شما کمک می‌کند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری ،عصر کالا» به نقل از آی تی رسان، Thync کمپانی است که چندی پیش گجتی را با هدف کاهش استرس معرفی کرده بود که با تهییج کردن اعصاب و ذهن، به آرام شدن و نیز تمرکز کردن کمک می‌کرد. ابزار جدید این کمپانی، Relax Pro نام دارد که تکنولوژی‌های نسل قبلی را بهبود داده و با استفاده از این موضوع، به شما در ریلکسیشن و خواب راحت کمک خواهد کرد.

    ماژول جدید Thync، با استفاده از پدهای الکترودی به پشت گردن شما می‌چسبد و از طریق یک اپلیکیشن در گوشی هوشمندتان کنترل می‌شود. دو حالت برای آن وجود دارد، یکی برای استراحت با نام Thync Deep Relax و دیگری برای خواب بهتر با نام Thync Deep Sleep. این دستگاه با استفاده از جریان الکتریسیته ضعیف و تهییج اعصاب، به شما در بهبود کیفیت خواب و حالات روحی کمک می‌کند.

    Relax Pro از همان الگوریتم‌هایی استفاده می‌کند که در نسخه قبلی وجود داشت و طبق گفته آقای «گلد واسر»، بیشتر کاربران از روش‌های مخصوص ریلکس کردن استفاده می‌کنند تا سطح انرژی و تمرکز خود را بالا ببرند.

    باید بگوییم که نگرانی در رابطه با تکنولوژی مورداستفاده در این گجت وجود ندارد و روش ارسال امواج مغناطیسی به مغز، سال‌هاست که مورداستفاده قرار گرفته و هیچ عارضه جانبی برای آن مشاهده نشده است. تجربه استفاده از محصول نخستین و نمونه اولیه دستگاه Relax Pro، نشان می‌دهد که تأثیر بسیار خوبی دارد.

    کمپانی Thync استراتژی پرداخت برای محصول جدید خود را تغییر داده است. برای خرید Relax Pro باید در ابتدا 150 دلار بپردازید و برای ادامه پشتیبانی اپلیکیشن آن و دریافت پدها، باید ماهیانه 30 دلار دیگر هم از جیب خود خرج کنید. چراکه این پدهای الکترودی، تنها تا چند مرتبه استفاده کارایی دارد.

    هنوز اطلاعی از زمان عرضه گجت پوشیدنی Thync در دست نیست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر