گجت هوشمند؛ راهی برای یافتن کلیدهای گمشده

عصر کالا- یک استارتاپ در جریان نمایشگاه علم و تکنولوژی CES ۲۰۱۸ از یک گجت هوشمند جدید رونمایی کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند کلیدهای گمشده خود را بیابند.

گجت هوشمند؛ راهی برای یافتن کلیدهای گمشده
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، گجت نوندا آیکو کی فایندر (nonda AIKO Key Finder) یک گجت هوشمند و کاربردی جدیدی است که استارتاپ نوندا که به تازگی در عرصه علم و تکنولوژی آغاز بکار و فعالیت کرده است، در نمایشگاه CES 2018 معرفی و رونمایی کرده است.

    بسیاری از  افراد همواره از اینکه کلیدهای خود را گم می کنند و باید ساعت‌ها و شاید مدتهای طولانی به دنبال کلیدهای گمشده خود باشند، اظهار ناراحتی می‌کنند. آنها گاهی در هر جایی اعم از کیف دستی تا ماشین و خانه اقوام به دنبال پیداکردن کلیدهای خود هستند و بسیاری نیز گم کردن کلیدهای خانه و اتاق های خود را از لحاظ امنیتی بسیار ناامن و نادرست می دانند و به همین خاطر نیز بیشتر از دیگران دچار ناراحتی، وسواس فکری و نگرانی می شوند.

    حالا یک شرکت نوپا تحت عنوان نوندا که به تازگی در عرصه علم و فناوری پانهاده است، قصد دارد با معرفی محصول جدید و گجت هوشمند خود، نارحتی و نگرانی بسیاری از افراد را برطرف کند و به کمک آنها بیاید. این محصول به‌گونه‌ای طراحی شده است که تا حد ممکن در هر جنبه‌ای برای کاربران قابل دسترس باشد.

    قرار است این محصول با کمترین قیمت ممکن ابتدا در ایالات متحده آمریکا و سپس در سراسر جهان عرضه شود و در اختیار و دسترس عموم مردم قرار گیرد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده قیمت این محصول به هنگام عرضه، 16.99 دلار خواهد بود.

    این محصول از یک دستگاه با فناوری ردیابی هوشمند بهره مند است و دارای باتری پردوامی است که گفته می شود تا شش ماه نیز دوام می آورد. این گجت همچنین از طریق یک اپلیکیشن موبایل روی هر دو پلتفرم اندروید و iOS قابل مدیریت است. البته این محصول علی رغم آنکه نامش تنها برای یافتن کلیدهای گمشده نامگذاری شده است، قابلیت ردیابی و یافتن هرگونه دستگاه و گجت هوشمند دیگری را نیز دارد.

    شرکت نوندا اعلام کرده است که این گجت کاملا با محیط زیست سازگار است. این محصول همچنین به هنگام خالی شدن شارژ باتری هشدار می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق خود دستگاه و بدون نیاز به گوشی هوشمند از میزان شارژ باتری آن آگاه شوید.

    این محصول همچنین قابلیت دیگری را نیز دارد و آن این است که شما می توانید بر روی آن موسیقی های مورد علاقه خود را نیز پخش کرده و از گوش فرا دادن به آن لذت ببرید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر