فیس‌بوک برنامه‌های تلویزیونی تولید می‌کند

عصر کالا- فیس‌بوک قصد دارد تعدادی برنامه تلویزیونی جذاب تولید کند و از این پس به عنوان یک شرکت رسانه‌ای هم ایفای نقش کند.

فیس‌بوک برنامه‌های تلویزیونی تولید می‌کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛  انتظار می رود بعد از طی شدن مراحل پیش تولید برنامه های یاد شده از اواسط ماه ژوئن پخش شوند.

    مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک در ماه های گذشته تصریح کرده بود که فیس بوک به دنبال تولید محتوای اختصاصی و اصیل است و قصد دارد از این طریق کاربران بیشتری را جذب خود کند. تولید برنامه های تلویزیونی منجر به جذب تبلیغات و آگهی های بازرگانی بیشتری نیز برای فیس بوک خواهد شد.

    بخشی از این برنامه های تلویزیونی مشابه با برنامه های تلویزیونی شبکه های سنتی خواهند بود و زمان پخش طولانی خواهند داشت و برای تولید آنها هم سرمایه گذاری قابل توجهی به عمل می آید. اما بخش دیگری از این برنامه ها در قالب ویدئوهای 5 تا 10 دقیقه ای تولید می شوند که مناسب استفاده در فضای مجازی خواهند بود و ممکن است برای نمایش آنها یک زبانه پخش ویدئویی به فیس بوک اضافه شود.

    هنوز اطلاعات چندانی در مورد ماهیت و محتوای این برنامه های تلویزیونی در دست نیست. اما گفته می شود فیس بوک در حال مذاکره با تعدادی از بازیگران مشهور و چهره ای ورزشی شناخته شده است تا آنها در این برنامه های اختصاصی حضور یابند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر