فیسبوک شما را در عکس‌های تگ نشده شناسایی می‌کند

عصر کالا- فیسبوک شب گذشته قابلیتی را به شبکه اجتماعی خود اضافه کرد که کاربران را از وجود تصاویر خود در صفحه دوستان‌شان مطلع می‌کند.

فیسبوک شما را در عکس‌های تگ نشده شناسایی می‌کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیسبوک شب گذشته قابلیتی را به شبکه اجتماعی خود اضافه کرد. قابلیتی که کاربران را از وجود تصویر خود در صفحه دوستان‌شان مطلع می سازد.

    وقتی که این قابلیت را فعال کنید، فیسبوک با شناسایی چهره‌تان، هر زمانی که فردی تصویری در صفحه خود منتشر کند که شما در آن حضور داشته و حتی در صورتی که در آن عکس تگ هم نشده باشید، شما را از آن مطلع می کند. از دیگر کاربرد این قابلیت می توان به بالا بردن موارد امنیتی نیز اشاره کرد.

    در موارد امنیتی این قابلیت زمانی به کار می آید که شخصی تصویری از شما را به عنوان عکس پروفایل خود انتخاب و یا خود را جای شما معرفی می کند. در این مورد فیسبوک با ارسال اعلانی، شما را از این موضوع مطلع می کند.

    فیسبوک زمانی که تصویری از شما در حالی که در آن تگ نشده باشید، پیدا کند سه گزینه برای تان به نمایش می گذارد:

    خود را در تصویر تگ کنید
    شخص ارسال کننده تصویر را بیابید
    تصویرتان بدون تگ شدن باقی بماند
    در واقع فیسبوک در ابتدا تمامی تصاویری که شما در آن تگ شده اید را با تکنولوژی تشخیص چهره مورد پردازش قرار می دهد و پس از بدست آوردن الگوی چهره‌تان، شما را در آن پیدا می کند. این قابلیت قرار است که تا پایان هفته آینده برای کلیه کاربران (به جز کاربران ساکن اروپا و کانادا) منتشر شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر