نسخه موبایلی توییتر مخصوص کاربران اینترنت کم سرعت از راه می‌رسد

عصر کالا- توییتر در حال آزمایش نسخه‌ای از برنامه موبایلی خود برای استفاده کاربرانی است که به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند.

نسخه موبایلی توییتر مخصوص کاربران اینترنت کم سرعت از راه می‌رسد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، پیش از این گوگل و فیس بوک هم دست به اقدام مشابهی زده بودند و نسخه هایی سبک تر از برنامه های موبایلی خود را برای استفاده کاربران طراحی و عرضه کرده بودند.

    توییتر فعلا در حال آزمایش نسخه یادشده برای کاربران گوشی های اندرویدی در فیلیپین است. فیلیپین از جمله کشورهایی است که کاربران زیادی در توییتر دارد، اما زیرساخت های مخابراتی در این کشور مناسب نیست و از طریق شبکه های تلفن همراه خدمات داده مناسبی ارائه نمی شود.

    در نسخه سبک تر برنامه موبایلی توییتر تمامی امکانات قبلی در دسترس است، اما قابلیت های چندرسانه ای که باعث مصرف پهنای باند بالا می شود، حذف شده‌اند. کاربران برای این کار باید برنامه را در حالت Data Saver قرار دهند تا از نمایش عکس ها و ویدئوها خودداری شود.

    توییتر می‌گوید در این حالت تا 70 درصد داده کمتری مصرف می شود. خود این برنامه هم بسیار کم حجم است و تنها 3 مگابایت فضا را در گوشی اشغال می‌کند. توییتر هنوز زمانی را برای استفاده عمومی از برنامه یادشده اعلام نکرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر